آشنایی با کیف پول مای اتر والت ( myetherwallet ) | کیف پول تخصصی اتریوم

آشنایی با کیف پول مای اتر والت ( myetherwallet ) یکی از زیبا ترین کیف پول ها با ui ساده است که بسیار کاراست. هزینه ها و کارمزدها پایین است. این کیف پول توکن های بستر ERC20 را پشتیبانی میکند و میتوانید برای اکثر شت کوین ها هم از آن استفاده کنید.

مای اتر ولت که مخفف آن (MEW) می‌باشد، یک کیف پول رایگان، اپن سورس و گرم است که به شما امکان می‌دهد با بلاک چین اتریوم تعامل داشته باشید. و در این مدت، شما کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود و در نتیجه وجوه خود را در اختیار دارید؛ همین طور تحت هیچ شرایطی کلیدهای خصوصی شما در سرورهای این کیف پول ذخیره نمی‌شود. اگر یک مبادله داخلی از کیف پول انجام دهید (جفت مبدا و مقصد مای اتر ولت داشته باشید) مقدار کارمزد کمتری پرداخت میکنید. همچنین شما میتوانید با مای اتر ولت به کیف پول های دیگری هم دسترسی پیدا کنید مثل ترزور، لجر نانو ایکس یا لجر نانو اس.

ویژگی های کیف پول مای اترولت (MyEther Wallet):

  1. شما می توانید به صورت آنلاین به این کیف پول متصل شوید، در صورتی این نسخه آنلاین دسترسی به کلید های خصوصی شما را ندارد.
  2. تعداد توکن های پشتیبانی شده بالا می باشد.
  3. منبع باز می باشد.

چگونه یک کیف پول مای اتر ولت ایجاد کنیم؟

1.بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن مطابق تصویر زیر روی گزینه +  برای ایجاد کیف پول، کلیک کنید. همچنین اگر قبلا در این کیف پول ثبت نام کرده اید، با داشتن کلمات کلیدی خود با زدن دکمه Restore کیف پول خود را بازگردانی کنید.

 

2. بعد از زدن دکمه ایجاد کیف پول و خواندن سه راه جهت افزایش امنیت کاربر که نمایش داده شده است.

3. در این صفحه از شما یک پین 6 رقمی خواسته می شود، یک پین قوی انتخاب کنید، آن را در کادر زرد رنگ وارد کنید و پین مدنظر را یادداشت کنید.

4. شما می توانید با فعالسازی گزینه اثر انگشت امنیت کیف پول خود را بالا ببرید.

5. بعد از وارد کردن پین و گزینه فعال سازی اثر انگشت منتظر بمانید تا یک آدرس خصوصی برای شما ساخته شود. بعد از اتمام ساخت آدرس کادر زرد رنگ را کلیک کنید تا وارد بخش بعدی شوید.

 

6. ابتدا نوشته های پیش روی خود را مطالعه کنید. اگر قصد داشتن کیف پول خود را برای مدت طولانی دارید، گزینه داخل کادر زرد رنگ را کلیک کنید وگرنه امکان بازیابی اطلاعات شما وجود ندارد. حال آدرس خصوصی نشان داده شده را در یک فضای شخصی یادداشت کنید.

7. آدرس خود را با دقت بالا، بدون غلط املایی و به ترتیب اعداد داده شده یادداشت کنید. برای افزایش امنیت آن را در چند فضای خصوصی یادداشت کنید و این آدرس را در اختیار کسی قرار ندهید؛ زیرا با داشتن آن به تمام اطلاعات و موجودی حساب شما دسترسی پیدا خواهند کرد.

8. برای پشت سر گذاشتن این مراحل، چندین تست جهت یادآوری و افزایش امنیت بر اساس اعداد و کلمات خصوصی شما وجود دارد، تست ها را با دقت پاسخ دهید.

منوی سواپ (SWAP) چه قابلیت هایی دارد؟

قابلیت سواپ به معنی تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر بدون معامله در صرافی‌های متمرکز می باشد. به این ترتیب کاربرها می‌توانند تنوع بیشتری به دارایی های خود بدهند و در زمان‌ نوسان‌های شدید بازار، به راحتی با تبدیل دارایی‌ها به استیبل‌کوین‌های مختلف جلوی ضرر احتمالی را بگیرند. در این منو می توانید به راحتی توکن و اتریوم را خرید و فروش کنید، همچنین می توانید ارزهای دیجیتال مختلف را به هم تبدیل کنید.

مطابق آنچه که در تصویر می بینیم آدرس کیف پول شما نشان داده شده است که با کلیک کردن بروی آن می توانید آن را کپی کنید و به اشتراک بگذارید.

چگونه اکانت های بیشتری در مای اتر ولت اضافه کنیم؟

مطابق تصویر زیر، می توان چندین کیف پول را از طریق این اپلیکیشن کنترل کرد. برای افزودن اکانت های بیشتر روی دکمه + کلیک کنید. یک اسم برای اکانت جدید خود انتخاب کنید و بعد گزینه تایید را بزنید. برای شما یک اکانت جدید اضافه خواهد شد.

منوی Earn در کیف پول اتریم ولت چه کاربردی دارد؟

از این منوی Earn برای استیک کردن و سهام گذاری ارزها استفاده کنید.

مزایا و معایب مای اتر والت

مزایا

  • ساده بودن و ui زیبا
  • پشتیبانی از اکثر توکن ‌های ERC20

معایب

  • بجز توکن های ERC20 ارز دیگری ساپرت نمیکند

دانلود اپلیکیشن مای اتر ولت

از سه روش زیر می توانید نرم افزار مای اتر ولت را دانلود کنید:

دانلود نسخه اندروید کیف پول مای اتر ولت

دانلود نسخه دسکتاپ کیف پول مای اتر ولت

همچنین شما می توانید به صورت آنلاین از اینجا به کیف پول خود نیز متصل شوید.

سوالات متداول

معایب کیف پول اتریوم چیست؟

1.در منوی مرورگر کیف پول اتریوم، خیلی از سایت ها با تشابه اسمی لیست می شود. مواظب باشید که در این بخش امکان کلاهبرداری وجود دارد. که این جز یکی از معایب آن می باشد.2. فقط اتریوم و توکن های مرتبط با آنرا پشتیبانی می کند.

اپن سورس بودن اتریوم والت به چه معناست؟

متن‌باز بودن یعنی کدهای این سایت در GitHub وجود دارند و کاربران می‌توانند آنها را مشاهده و کپی کنند. متن‌باز بودن یک سیستم نشان از شفافیت بسیار بالای آن دارد.