روند عادی کار ماینرها با وجود بالارفتن قیمت بیت کوین

ارزش صنعت ارز دیجیتال با بالارفتن قیمت بیت کوین تا قله تاریخی 24298 دلار به بالاترین سطح خود رسیده است. با وجود قیمت بالای این ارز دیجیتال، ماینرهای بیت کوین بیشتر از حد معمول بیت کوین خرج نمی کنند. آمار نشان می دهد جریان خروجی ماینرهای بیت کوین با صعود قیمت بالا رفته اما هنوز از قله آن در سال 2019 کمتر است.

دلالان گمان می کردند با افزایش قیمت بیت کوین، تاسیسات استخراج بیت کوین هم بیت کوین بیشتری به فروش برسانند اما با وجود ثبت قله تاریخی قیمت بیت کوین این اتفاق نیفتاده است. در 22 دسامبر، محققان گلس نود اعلام کرده اند:

با وجود رالی اخیر، ماینرها بیت کوین بیشتری نسبت به قبل خرج نمی کنند. با وجود چند برابر شدن جریان خروجی ماینرها هنوز این میزان به قله های قبلی نرسیده و حتی از سقف قبلی سال 2019 هم کمتر بوده است.

سود پس از هاوینگ

ماینرها پس از هاوینگ سود خوبی کسب کرده اند. قبل از هاوینگ برای اینکه ماینرها به قیمت سر به سر برسند باید قیمت هر بیت کوین 12500 دلار می بود. با افزایش شدید قیمت بیت کوین همه دارندگان بیت کوین و ماینرها حتی ماینینگ ریگ های نسل های قبلی هم سود کسب کرده اند.

در زمان انتشار 18579969 بیت کوین در گردش بوده که 88.48 درصد از کل ذخیره این ارز دیجیتال را تشکیل می دهد. به طور میانگین، روزانه معادل 20961900 دلار بیت کوین در 144 بلاک در روز توسط ماینرها ایجاد می شود.دیروز 147 بلاک بیت کوین و در دو هفته گذشته 2037 بلاک ایجاد شده که تغییر قابل توجهی را نسبت به میانگین عادی نشان نمی دهد.

به گزارش میهن سیگنال و طبق داده های گلس نود، میزان فروش توسط ماینرهای بیت کوین با افزایش شدید قیمت این ارز دیجیتال افزایش نیافته است. این داده ها از استخرهای استخراج بزرگ مانند Antpool و F2pool و حوضچه های استخراج کوچکتر جمع آوری شده است.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: https://news.bitcoin.com