ارزدیجیتال بلر (BLUR) چیست؟ | آیا ارز BLUR ارزی آینده دار است؟

Blur در اصل یک بازار NFT و یک تجمیع کننده است که برای معامله گران متخصص که معمولا حجم بالایی از دارایی های دیجیتالی را مورد معامله قرار می دهند، طراحی شده است. این بازار فهرست های NFT را از بازارهای محبوب مانند OpenSea، LooksRare و X2Y2 جمع  آوری می کند و به کاربران این امکان را می دهد که دارایی های خود را به صورت بومی در پلتفرم فهرست کنند. برخلاف سایر بازارهای NFT که در ازای انجام معاملات کمیسیون دریافت می کنند، Blur هیچ هزینه ای برای فروش NFT دریافت نمی کند. امروز قصد داریم شما را با ارزدیجیتال BLUR آشنا کنیم.

به چپ و راست بکشید.
نام ارز دیجیتال BLUR (Blur)
نام اختصاری BLUR
عرضه ی کل 7,189,139 دلار
مقدار در گردش 6,829,139 دلار
وب سایت رسمی https://blur.cash

ارزدیجیتال بلر (Blur) چیست؟

رتبه فعلی ارز Blur – عکس از سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)

BLUR توکن بومی پلتفرم Blur است، یک پلتفرم که توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را جمع آوری کرده و ویژگی های پیشرفته ای مانند فید قیمت لحظه ای، مدیریت پورتفولیو و مقایسه NFT در چند بازار را ارائه می دهد. این پلتفرم ادعا می کند که امکان معامله سریع تر NFT و رابط بصری بهتری نسبت به سایر پلتفرم های مشابه دارد.

این ادعا چندان هم نادرست نیست. در نتیجه، بسیاری از معامله گران حرفه ای NFT ترجیح می دهند از Blur برای فعالیت های معاملاتی خود استفاده کنند. هرچند ممکن است تمایل به استفاده از بلر به دلیل انگیزه هایی مانند ایردراپ اخیر 360 میلیون توکنی آن باشد. ایردراپی که در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 355 میلیون دلار ارزش دارد. بلر یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که بیش از 14 میلیون دلار از سرمایه گذاران و معامله گران جهانی از جمله Paradigm، Cozomo Medici، dhof، Bharat Krymo، Zeneca، OSF، MoonOverlord، icebergy، Deeze، Andy8052، Keyboard Monkey و بسیاری دیگر جمع آوری کرده است.

ارزدیجیتال BLUR روی بلاک چین اتریوم به عنوان یک توکن ERC-20 عمل می کند و از طریق مکانیسم اجماع (POS) شبکه اتریوم پس از رویداد Merge در سال 2022، ایمن شده است. این مکانیسم از اعتبارسنج ها برای تأیید تراکنش ها استفاده می کند و اعتبارسنج ها 32 اتریوم را برای مشارکت در اجماع و تأیید تراکنش ها استیک می کنند.

BLUR پس از راه اندازی در اکتبر 2022، زمانی که وعده ایردراپ ارزدیجیتال BLUR را به کاربران برتر پلتفرم داد، موردتوجه قرار گرفت. بنا به گفته برخی منابع، Blur در حال بستن یک دوره مالی با ارزش یک میلیارد دلار است. این استارت آپ در ابتدا به دنبال جمع  آوری بین 15 تا 30 میلیون دلار بود (با درنظرگرفتن قیمت 700 میلیون دلاری)، اما اکنون افق های بزرگتری دارد. هرچند جزئیات تامین مالی و سرمایه گذاران درگیر، در حال حاضر مشخص نیست، Blur با کارمزد صفر و ویژگی های نوآورانه خود به سرعت در بازار رقابتی NFT محبوبیت پیدا کرده است و دور تأمین مالی آن در این صنعت سروصدای زیادی ایجاد می کند.

بنیانگذاران ارزدیجیتال بلر (Blur) چه کسانی هستند؟

بنیانگذاران و توسعه دهندگان Blur فقط از طریق نام مستعار فعالیت می کنند. یکی از بنیانگذاران آن به نام Pacman به عنوان یک توسعه دهنده Web3 شناخته می شود. Zeneca، بنیانگذار ZenAcademy و The 333 Club، نقش مدیر بنیاد Blur را بر عهده دارد.

طبق آنچه Blur گزارش کرده، تیم توسعه آن در MIT، Citadel، Five Rings Capital، Twitch، Brex، Square و Y Combinator تجربه فعالیت دارند و همین موضوع می تواند بر اعتبار آن بیفزاید.

ایردراپ های بلر (Blur)

مجموعه ای از ایردراپ های Blur امکان دسترسی به توکن های BLUR را در قالب بسته های مراقبتی فراهم کرد. بسته های مراقبتی که دارای چهار سطح هستند بین کاربرانی که شش ماه قبل از راه اندازی رسمی Blur در اکتبر 2022 با آزمایش بتای آن فعال بودند توزیع شد. دومین ایردراپ برای معامله گرانی بود که تا نوامبر 2022 فعالانه در این بازار فعالیت می کردند، در حالی که ایردراپ سوم به معامله گرانی که تا 14 فوریه 2023 در پلتفرم Blur فعالیت داشتند اختصاص داده شد.

ایردراپ فوریه 2023 یک رویداد جهانی عظیم بود، به طوری که قیمت ارزدیجیتال BLUR به بیش از 5 دلار رسید و در عرض 24 ساعت به زیر 1 دلار بازگشت، زیرا بسیاری از گیرندگان بلافاصله سکه های خود را فروختند و فشار عرضه، قیمت را تا این حد کاهش داد.

ویژگی های منحربه فرد بلر (Blur) کدامند؟

  • اولین ویژگی این پلتفرم ارائه توابع مرتب سازی است که کاربران را قادر می سازد NFTها را بر اساس قیمت کف، فیدهای قیمت در زمان واقعی و موارد دیگر فیلتر کنند. کاربران همچنین می توانند مجموعه ها را ایجاد و مدیریت کنند و همچنین پروژه ها و هنرمندان برتر NFT را کشف کنند.
  • این پلتفرم دارای ابزارهایی برای کمک به کاربران برای پیدا کردن فرصت های خوب معاملاتی و عدم پرداخت هزینه های اضافی است، اگرچه کاربران برای استفاده از این ویژگی ها باید هزینه های گس (هزینه انجام معامله در شبکه اتریوم) را بپردازند. به طور خلاصه، Blur یک پلتفرم همه کاره است که برای معامله گران حرفه ای که همواره حجم بالایی از توکن های غیرقابل تعویض را معامله می کنند طراحی شده است که کارمزد کم، ویژگی های قابل تنظیم و ابزارهای نوآورانه ای را ارائه می دهد.
  • برجسته ترین ویژگی Blur کارمزد 0% آن برای فروش NFT است که آن را به گزینه ای جذاب برای کسانی که به دنبال به حداکثر رساندن سود خود هستند تبدیل می کند. معامله گران می توانند دارایی های دیجیتالی خود را از طریق برگه نمونه کارهای Blur مشاهده کنند که اطلاعاتی در مورد کمیابی، ارزش، سود و زیان و موارد دیگر ارائه می دهد.
  • دیگر ویژگی های قابل توجه ارزدیجیتال BLUR شامل تراکنش های سریع، پیش تنظیم های اولویت گس و توابع فهرست انبوه و حذف از فهرست بهینه شده برای گس است. به طور کلی، Blur یک پلتفرم همه کاره با طیف وسیعی از ویژگی ها است که برای ساده کردن تجارت NFT و به حداکثر رساندن سود معامله گران متخصص بسیار مفید واقع می شود.

 

ارزدیجیتال بلر (Blur) را از کدام صرافی ها بخریم؟

صرافی های ارز Blur – عکس از سایت کوین مارکت کپ

صرافی های خارجی که ارز Blur دارند عبارتند از:

صرافی های ایرانی که ارز Blur دارند عبارتند از:

بهترین کیف پول های ارز بلر (Blur) کدامند؟

در حالی که معامله گران باتجربه در زمینه NFT ممکن است استفاده از پلتفرم Blur را نسبتاً آسان بدانند، این پلتفرم برای کاربران بی تجربه کمی به صرف وقت برای یادگیری نیاز دارد. برای شروع، کاربران باید کیف پول اتریوم خود را به پلتفرم متصل کنند. پس از اتصال، کاربران می توانند فهرست های NFT را از سایر بازارهای پیشرو که در Blur جمع آوری شده اند، مرور کرده یا دارایی های خود را به صورت بومی در پلتفرم فهرست کنند.

با توجه به اینکه بلر بر روی شبکه اتریوم بنا شده، هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی کند امکان معامله بلر را نیز فراهم می کند. به همین خاطر شما می توانید از انواع کیف پول های نرم افزاری مانند تراست والت یا کیف پول های سخت افزاری مانند لجر استفاده کنید.

آینده ارز بلر (Blur) چگونه است؟

انتظار می رود ارزدیجیتال BLUR در طول سال 2023، با حداکثر قیمت پیش بینی شده 4.44 دلار و حداقل قیمت 3.11 دلار افزایش قابل توجهی در ارزش داشته باشد. Blur به عنوان یک بازار NFT به سرعت در حال رشد با حجم معاملات بالا، به عنوان یک جایگزین برتر برای پلتفرم های شناخته شده مانند OpenSea ظاهر شده است و برخی از سرمایه گذاران معتقدند که حتی می تواند کوین بیس ان اف تی ها تبدیل شود.

هزینه های پایین، ویژگی های قابل تنظیم و ابزارهای نوآورانه این پلتفرم، آن را در میان معامله گران متخصص محبوب کرده است. با ادامه رشد سریع بازار NFT، باید دید که آیا Blur به این پیش بینی های قیمتی عمل خواهد کرد یا خیر، اما بسیاری از سرمایه گذاران به آینده آن خوش بین هستند.

با توجه به پیش  بینی قیمت برای Blur از سال 2028 تا 2030، توکن BLUR این پتانسیل را دارد که در سال های آینده رشد قابل توجهی را تجربه کند.

سال پیش بینی قیمت
2028 حداقل قیمت  1.32 دلار و حداکثر قیمت آن 1.72 دلار
2030 حداقل قیمت 52.38 دلار و حداکثر قیمت آن 68.10 دلار

بر اساس این پیش بینی ها، Blur می تواند به یک گزینه سرمایه گذاری جذاب برای معامله گران و سرمایه گذاران NFT در سال های آینده تبدیل شود.

به عنوان بازار NFT با بالاترین حجم، Blur می تواند با ارائه ویژگی های نوآورانه و کارمزدهای پایین معاملات، به عنوان بهترین پلتفرم NFT برای معامله گران Ethereum NFT در بازار ظاهر شود. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در Blur یا هر ارزدیجیتال دیگری درجاتی از ریسک را به همراه دارد. با این وجود، همان طور که معامله گران بیشتری به ارزدیجیتال BLUR روی می آورند، ارزش این پلتفرم می تواند همچنان افزایش یابد که بر قیمت توکن بومی نیز تأثیر می گذارد.

جمع بندی

در حال حاضر Blur یکی از محبوب ترین بازارهای NFT است و از نظر حجمی، معاملات بیشتری نسبت به کوین بیس انجام می دهد. این پلتفرم توسط بهترین ها پشتیبانی می شود. Blur در حال حاضر حامیان بزرگی دارد و در موقعیت خوبی برای تصاحب عنوان بهترین بازار NFT قرار گرفته است. Blur با قیمت فعلی، احتمالا یک تجارت کوتاه مدت خوب به نظر می رسد. با این حال، پیشنهاد می شود فقط بخش بسیار کوچکی از این رمزارز را خریداری کنید و اگر در آینده قیمت بیش از 50٪ اصلاح شد یا تا حد قابل قبولی پایین آمد، برای سرمایه گذاری بلندمدت روی آن حساب کنید.

منابع:

https://coinmarketcap.com/currencies/blur-token/

https://cryptobullsclub.com/blur-price-prediction/