تحلیل بیت کوین ۲۴ مرداد ۹۹

قیمت بیت کوین در حال تقویت در یک رنج محدود است و تریدرها برای سومین تلاش خود برای بالابردن قیمت تا سطح 12000 دلار آماده می شوند.

پس از بازیابی 6.3 درصدی پس از افت تا 11200 دلار در یازدهم آگوست، به نظر می رسد قیمت بیت کوین در حال آماده سازی برای سومین حرکت به سمت 12000 دلار می باشد. این اتفاق بعد از یک هفته اخبار مثبت در بازار رخ داده است.

احساسات مثبت در کل بازار ارزهای دیجیتال گسترش یافته و تاثیر آن را می توان در آلت کوین هایی مانند تزوس و چین لینک مشاهده کرد که از قله های تاریخی خود نیز بالاتر رفته اند.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال

شاخص ترس و طمع به خوبی نشان می دهد احساسات سرمایه گذاران بسیار بالا و در محدوده طمع زیاد قرار دارد. این دقیقا در تضاد با وضعیت ترس است که در جولای ثبت شده و سرمایه گذاران نگران افت قیمت بیت کوین تا 10000 دلار بودند.

تایم فریم روزانه نشان می دهد کف های قیمتی بیت کوین بالاتر رفته اند و قیمت در رنج 11200 تا 11800 دلار در حال تقویت می باشد.

افزایش همبستگی بیت کوین با طلا نشان می دهد اصلاح قیمت بیت کوین 2.7 درصد بوده در حالی که قیمت طلا 9 درصد اصلاح شده است.

به عقیده محققان، یکی از ویژگی های منحصر به فرد بیت کوین این است که این دارایی از نوسانات شدید بازار در امان است زیرا همبستگی آن با طلا و سهام بر اساس رفتار قیمتی هر بازار تغییر می کند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین دلار – برای مشاهده سایز اصلی کلیک کنید.

آلت کوین ها نیز پس از اصلاح در 11 آگوست توانسته اند ارزش خود را بازیابی نمایند. اتر توانسته با 7.88 درصد افزایش به بالای 400 دلار برسد و حتی قله 430 دلار را که رکورد سال جاری است ثبت نماید. ارزش ریپل هم 4.04 درصد افزایش یافته است. همچنین چین لینک پس از رالی افزایشی 16 درصدی خود به قیمت 18.37 دلار دست یافته است.

هم اکنون ارزش کل بازار ارز دیجیتال 367.4 میلیارد دلار و نرخ دامیننس بیت کوین 59 درصد می باشد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

منبع: کوین تلگراف