بهترین شت کوین سال ۲۰۲۳ | بروزرسانی اردیبهشت ۱۴۰۳

هر روز کاربران از ما میپرسند : « کدام شت کوین را بخریم؟ » یا « بهترین شت کوین سال 2023 برای سرمایه‌‌گذاری » کدام است؟ در این مقاله تلاش میکنیم با درنظر گرفتن عوامل بنیادی ، اخبار پروژه ها ، وضعیت شبکه ، تحلیل احساسات و نیم نگاهی به تحلیل تکنیکال 10 ارز برتر برای سرمایه گذاری در اردیبهشت 1403 را معرفی کنیم.  ارز های معرفی شده در این مقاله به هیچ عنوان سیگنال خرید و یا پیشنهاد سرمایه گذاری نیست. لطفا قبل از هرگونه سرمایه گذاری تحقیقات کافی انجام دهید.

اگر در دنیای ارز های دیجیتال تازه وارد هستید ابتدا از « از کجا شروع کنم » شروع کنید و سپس با مفاهیم بلاک چین ، بیت کوین ، سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه آشنا شوید. سپس یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب انتخاب کنید و در یک صرافی ارز دیجیتال احراز هویت کنید. همچنین بهتر است درمورد روش های تحلیل قیمت ارز های دیجیتال اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید پروژه های معرفی شده را خودتان بررسی کنید. حال میتوانید ادامه مقاله را بخوانید و لذت ببرید!

10 شت کوین برتر از نگاه بهترین سایت های داخلی و خارجی ارز دیجیتال

business2community analyticsinsight coinwire Mihansignal cryptonews
Tamadoge Tamadoge Tamadoge saitama inu Tamadoge
Dogecoin Dogecoin Dogecoin Dogecoin Dogecoin
DeFi Coin SafeMoon SafeMoon SafeMoon Safemoon
Apecoin ApeCoin Apecoin Apecoin ApeCoin
Shiba Inu Shiba Inu Shiba Inu Shiba Inu Shiba Inu
Yearn.Finance Baby DogeCoin Ripple Baby DogeCoin Lucky Block
Synthetix Floki Inu Floki Inu Floki Inu Floki Inu
Ankr Dogelon Mars Dogelon Mars Dogelon Mars Dogelon Mars
Balancer 1Inch Network Wakanda Inu Ankr Balancer
1inch Network LuckyBlock Samoyed Coin Samoyed Coin Battle Infinity

معرفی 10 شت کوین برتر برای سرمایه گذاری در اردیبهشت 1403

  1. سایتاما اینو
  2. دوج کوین
  3. سیف مون
  4. ایپ کوین
  5. شیبا اینو
  6. بیبی دوج کوین
  7. فلوکی اینو
  8. دوج ایلان مارس
  9. انکر
  10. سامویید کوین

رتبه یک بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : سایتاما اینو

سایتاما اینو (SAITAMA INU) که به تازگی وارد لیست کریپتوکارنسی ‌ها شده است، روی بلاک چین اتریوم توسعه یافته و با کمک آن افراد عادی میتوانند به امور مالی مانند جمع ‌آوری ثروت، تجارت ارزهای دیجیتال و NFT بپردازند. این ارز دیجیتال در همان ابتدای ورود توانست فراتر از یک میم کوین ظاهر شود و اکنون یک ارز شناخته شده با قابلیتهای مناسب است.

ویژگی ‌های ارز سایتاما اینو (SAITAMA INU)

ارز دیجیتال سایتاما در اکوسیستم خود دارای نرم افزار برای موبایل و کامپیوتر است که همانند یک صرافی غیر ‌متمرکز میتوان از آن برای خرید ارز دیجیتال سایتاما یا سایر ارزهای دیجیتال استفاده کرد. همچنین با کمک پلتفرم FANG از اکوسیستم این ارز دیجیتال امکان خرید و فروش NFT ها وجود دارد. پلتفرم Saitama Edutainment  نیز با هدف ارائه محتواهای آموزشی مناسب میتواند به سرمایه‌گذاران در تصمیم گیری کمک کند. کیف پول SaitaMask برای ذخیره، معامله و یا انتقال این ارز ارائه شده است. از دیگر ویژگیهای این ارز دیجیتال میتوان به قفل نقدینگی و تله ضد نهنگ اشاره کرد.

پیش بینی آینده ارز سایتاما اینو (SAITAMA INU)

ارز دیجیتال سایتاما در آینده رشد چشمگیر خواهد داشت. از زمان آپدیت جدید این ارز دیجیتال قیمت آن نیز افزایش داشته و از طرفی با کاهش تعداد توکن و کم شدن میزان ارز رشد قیمتی آن در آینده پیش بینی میشود. این ارز دیجیتال در آینده بدون بلاک چین اتریوم و با بلاک چین مخصوص به خود ارائه خواهد شد که هزینه تراکنش ‌ها را به طور چشمگیری کاهش میدهد. نسخه اول این ارز با بالاترین قیمت دلار به ثبت رسید و انتظار میرود در آینده همراه با نوآوری ‌ها و گستردگی شبکه شرایط بازار کریپتو مساعد شده و ارز سایتاما نیز رشد کند.


رتبه دو بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : دوج کوین

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) یک میم کوین مانند دوج کوین است که هم اکنون بیش از 300000 کیف پول فعال دارد. بنیانگذاران بیبی دوج هدف از ایجاد این ارز دیجیتال را تاثیر گذاری بر پدر آن یعنی دوج کوین با کاربردها و سرعت بالای تراکنش آن اعلام کرده اند. این ارز دیجیتال که از 1 ژوئن 2021 شروع به فعالیت کرده، اطلاعات دقیقی درباره تیم سازنده منتشر نکرده است اما طبق گزارش ها توسط کریستین کمپیسی بنیان گذاری شده است. بیبی دوج با استفاده از زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده تا اکوسیستمی را ایجاد کند که با اتریوم هم سازگار است.

ویژگی بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

بر خلاف ارزهای دیجیتالی که از مکانیسم سوزاندن برای محدود کردن عرضه در گردش استفاده می کنند، BABYDOGE با هر تراکنش، 5 درصد ارز دیجیتال به کیف پول دارندگان خود اضافه می کند. همچنین با هر تراکنش تعدادی کوین به صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ برای تامین نقدینگی جفت ارزها اضافه می شود. به این ترتیب هولدرهای بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) تنها با نگهداری مقداری از این ارز دیجیتال در کیف پول های خود، از هر تراکنش 5 درصد کارمزد دریافت می کنند.

از دیگر ویژگی های متمایز کننده BABYDOGE می توان به کاربردهای آن در دنیای واقعی اشاره کرد که در میان ارزهای دیجیتال کمیاب است. کارت های بیبی دوج و اپلیکیشن موبایلی آن با همکاری با سایر سیستم های پرداخت، امکان استفاده از بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) را در پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند شاپیفای و وو کامرس فراهم کرده است.

آینده بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

طبق برخی از پیش بینی ها بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) در نیمه دوم سال 2023 افزایش قیمت چشمگیری را تجربه خواهد کرد و احتمالا به 0.00000000174125 دلار خواهد رسید. این افزایش قیمت تدریجی خواهد بود اما افت قابل توجهی در مسیر رخ نخواهد داد. اگرچه پیش بینی میانگین 0.00000000162516 دلار جاه طلبانه به نظر می رسد، با درنظرگرفتن همکاری های اعلام شده و پیشرفت های برنامه ریزی شده در کوتاه مدت قابل دسترس خواهد بود. با توجه به افزایش همکاری های احتمالی، روند صعودی قیمت BABYDOGE در سال های 2024 و 2025 نیز ادامه خواهد داشت.


رتبه سه بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : سیف مون

سیف مون (SafeMoon)، یک ارز دیجیتال است که در مارس 2021 ایجاد شده است. یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین که با وجود شباهت به بیت کوین، تفاوت های زیادی نیز دارد. یکی از اولین رمز ارزها در زنجیره هوشمند بایننس هست که توانسته است، توجه های زیادی را نیز به خودش جلب کند. ارز سیف مون چیست؟ | آیا ارز SafeMoon ارزی آینده دار است؟

ویژگی های ارز سیف مون (SafeMoon)

از ویژگی های منحصر به فرد این ارز دیجیتال، می توان به مدیریت فروش ارز اشاره کرد. هرکسی که توکن خود را بفروشد، هزینه ای بابت فروش از او دریافت می شود. این هزینه حدود 10 درصد است. سپس این هزینه را بین سایر دارندگان SafeMoon توزیع می کند. برای این ارز دیجیتال، سه عملکرد اصلی در نظر گرفته شده است، انعکاس یا رفلکشن (Reflection)، تولید توکن یا ال‌پی اکیوزیشن (LP Acquisition) و سوزاندن یا برن(Burn). این سه عملکرد برای جلوگیری از سقوط توکن ها بعد از عرضه در نظر گرفته شده است.

پیش بینی وضعیت آینده ارز سیف مون (SafeMoon)

این ارز دیجیتال رشد خوبی داشته اما هنوز به آنجا که باید، نرسیده است.  ارزهای دیجیتال، معمولا نوسانات قیمت شدیدی داشته و دارند، با این حال اکثر آن ها در بلند مدت رشد داشته اند. مکانیسم این توکن نیز طوری طراحی شده که بیشتر کاربرانش را به خرید و نگهداری تشویق می کند. با این کار به افزایش ارزش خود در آینده کمک خواهد کرد.


رتبه چهار بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : ایپ کوین

ایپ کوین (APE) یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که دسترسی کاربران را به Web3 ممکن می‌کند. این ارز با نماد APE الهام گرفته از یکی از معروف‌ترین و ارزشمندترین مجموعه‌های NFT با نام   Bored Ape Yacht Club طراحی شده است. APE یک توکن قابل تعویض با استاندارد ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. ایپ کوین (APE) کاربران را قادر می‌سازد تا در مورد پیشنهادات بهبود سیستم رای دهند. این توکن برخلاف NFTهای بورد ایپ، مثلی بوده و درعین‌حال می‌توانید به ‌راحتی ایپ را در صرافی ارز دیجیتال معامله کنید. توصیه میکنیم: ارز ایپ کوین چیست؟ | آیا ارز ApeCoin ارزی آینده دار است؟

ویژگی ‌های ارز ایپ کوین (APE)

هر اندازه یک ارز دیجیتال ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد بیشتری داشته باشد، می‌تواند تأثیر مستقیم و ساده‌تری بر روی میزان نفوذ خود در انتخاب سرمایه‌گذاران بگذارد. ایپ کوین (APE) در دنیای بلاک‌چین توانسته ویژگی‌های مناسب و قابل قبولی ارائه دهد. از جمله سازگاری عالی، ساختار نیمه‌متمرکز، امنیت بالا، ارتباط نزدیک با جامعه، تقاضای بالا و… مهم‌ترین ویژگی‌های APE محسوب می‌شوند.

پیش بینی آینده ارز ایپ کوین (APE)

آینده برخی پروژه‌های بزرگ درخشان نیست، ولی می‌تواند در حد خودش خوب و مناسب باشد. برخی سرویس‌ها پیش‌بینی به نسبت صعودی را برای ارز دیجیتال APE نشان داده‌اند. شرکت یوگا لبز به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده توکن‌های NFT، ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) را پذیرفته و اگر مشارکت فعالی در مدیریت این پروژه داشته باشد، می‌تواند آینده درخشانی را برای این ارز دیجیتال رقم بزند.


رتبه پنج بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : شیبا اینو

شیبا اینو (shiba inu) یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم بوده که در سال 2020 طراحی و راه اندازی شد. این ارز یک توکن ERC-20 محسوب شده و بلاک‌چین اختصاصی ندارد. ارز دیجیتال شیبا اینو سه نوع عمده دارد که شامل LEASH، BONE و SHIB می‌شود. این توکن‌ها هرکدام کاربرد مختلف با دیگری داشته و موارد مصرف آن‌ها متفاوت است. شیبا اینو (shiba inu) در حقیقت رقیب اصلی ارز دیجیتال دوج‌کوین بوده و برخی آن را قاتل دوج‌کوین می‌نامند.

ویژگی های ارز شیبا اینو (shiba inu)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتالشیبا اینو (shiba inu) این است که مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم طراحی شده و حالتی داستان‌گونه دارد. این ارز یک میم کوین بوده و یکی از اهداف اصلی آن ایجاد سرگرمی برای کاربران است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این ارز دیجیتال سادگی آن است. شیبا اینو (shiba inu) پیچیدگی خاصی نداشته و کلیه افراد می‌توانند از آن استفاده نمایند. در نتیجه به دلیل عامه‌پسند بودن بیشتر موردتوجه کاربران قرار گرفته است.

پیش بینی آینده ارز شیبا اینو (shiba inu)

رشد و پیشرفت فوق‌العاده ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2021 توجه اغلب کاربران و سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. طبق گفته کارشناسان برای سرمایه گذاری در این ارز باید نکات مهمی مانند قیمت و حجم معامله را در نظر داشته باشیم. در نهایت کارشناسان و تحلیلگران توصیه کرده‌اند که از سرمایه‌گذاری‌های هیجانی در ارزهای دیجیتال جدا خودداری کرده، زیرا ممکن است باعث از دست رفتن کل سرمایه شما شود.


رتبه شش بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : بی بی دوج کوین

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) یک میم کوین مانند دوج کوین است که هم اکنون بیش از 300000 کیف پول فعال دارد. بنیانگذاران بیبی دوج هدف از ایجاد این ارز دیجیتال را تاثیر گذاری بر پدر آن یعنی دوج کوین با کاربردها و سرعت بالای تراکنش آن اعلام کرده اند. این ارز دیجیتال که از 1 ژوئن 2021 شروع به فعالیت کرده، اطلاعات دقیقی درباره تیم سازنده منتشر نکرده است اما طبق گزارش ها توسط کریستین کمپیسی بنیان گذاری شده است. بیبی دوج با استفاده از زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده تا اکوسیستمی را ایجاد کند که با اتریوم هم سازگار است.

ویژگی بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

بر خلاف ارزهای دیجیتالی که از مکانیسم سوزاندن برای محدود کردن عرضه در گردش استفاده می کنند، BABYDOGE با هر تراکنش، 5 درصد ارز دیجیتال به کیف پول دارندگان خود اضافه می کند. همچنین با هر تراکنش تعدادی کوین به صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ برای تامین نقدینگی جفت ارزها اضافه می شود. به این ترتیب هولدرهای بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) تنها با نگهداری مقداری از این ارز دیجیتال در کیف پول های خود، از هر تراکنش 5 درصد کارمزد دریافت می کنند.

از دیگر ویژگی های متمایز کننده BABYDOGE می توان به کاربردهای آن در دنیای واقعی اشاره کرد که در میان ارزهای دیجیتال کمیاب است. کارت های بیبی دوج و اپلیکیشن موبایلی آن با همکاری با سایر سیستم های پرداخت، امکان استفاده از بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) را در پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند شاپیفای و وو کامرس فراهم کرده است.

آینده بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

طبق برخی از پیش بینی ها بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) در نیمه دوم سال 2023 افزایش قیمت چشمگیری را تجربه خواهد کرد و احتمالا به 0.00000000174125 دلار خواهد رسید. این افزایش قیمت تدریجی خواهد بود اما افت قابل توجهی در مسیر رخ نخواهد داد. اگرچه پیش بینی میانگین 0.00000000162516 دلار جاه طلبانه به نظر می رسد، با درنظرگرفتن همکاری های اعلام شده و پیشرفت های برنامه ریزی شده در کوتاه مدت قابل دسترس خواهد بود. با توجه به افزایش همکاری های احتمالی، روند صعودی قیمت BABYDOGE در سال های 2024 و 2025 نیز ادامه خواهد داشت.


رتبه هفت بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : فلوکی اینو

با افزایش محبوبیت بلاک‌چین‌ها هر روز رمزارزهای جدیدی، پا به عرصه وجود می‌گذارند. یکی از پروژه‌هایی که توانسته در یک سال اخیر رشد چشمگیری داشته باشد رمزارز دیجیتالی FLOKI است. این رمزارز دیجیتال در تیرماه سال 1400 به بازار عرضه شد. این میم‌کوین نام خود را از سگ ایلان ماسک گرفته است و به‌خاطر همین این پروژه توانست طیف زیادی از معامله‌گران را به‌طرف خود جلب نماید. در 21 شهریورماه رمزارز فلوکی توانست با 2500 درصد رشد، سقف تاریخی قیمت خود را بشکند. ارز فلوکی اینو چیست؟ | آیا Floki Inu ارزی آینده دار است؟

ویژگی‌های ارز فلوکی (FLOKI)

در حال حاضر در مورد تیم توسعه‌دهنده این پروژه اطلاعاتی در دسترس نیست و ایلان ماسک نیز حمایت مستقیمی از این پروژه نکرده است اما این پروژه همکاری رسمی خود را با میلیون گاردنز موومنت (Million Gardens Movement ) اعلام کرده است. این برنامه پروژه‌ای متعلق به کمبال ماسک، برادر ایلان ماسک برای کمک به فقرزدایی از سطح جهان است. با این تفاسیر می‌توان تصور نمود که برادران ماسک، در آینده از رمزارز فلوکی حمایت کنند.

پیش‌بینی آینده ارز فلوکی (FLOKI)

در طی سال‌های اخیر میم‌کوین‌های زیادی به بازار ارزهای دیجیتال ارائه شده‌اند. تنها کاربرد اصلی این میم‌کوین‌ها، ایجاد یک توکن برای انجام امور مالی و تراکنش‌های مختلف است. بر همین اساس این پروژه‌ها با استقبال خوبی از طرف معامله‌گران بازار ارز مواجه نمی‌شود. در این راستا تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال FLOKI، اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا از میم‌کوین بودن فاصله بگیرند و می‌خواهند برای رمزارز دیجیتالی فلوکی قابلیت‌های مختلفی فراهم نمایند تا تقاضای پایداری برای آن شکل گیرد و حجم استقبال از بازار این رمزارز گسترده‌تر گردد. این تیم در وب‌سایت خود به سرمایه‌گذارانش اعلام کرده که به‌زودی فلوکی به رقیب اصلی دوج‌کوین و شیبا اینو تبدیل خواهد شد.

یعنی توسعه‌دهندگان این رمزارز در نظر دارند در چند سال آینده بتواند FLOKI را به لیست 10 ارز برتر بازار برسانند. آنها می‌خواهند با ایجاد مارکت پلیس  و بازی‌های ویژه باعث جذب بیشتر کاربران شوند تا در آن توکن‌های NFT و دارایی‌های مشابهی را به فروش برسانند. این فاکتورها در صورت عملی‌شدن باعث می‌شود تا تقاضای نسبتاً مناسبی در آینده برای این ارز ایجاد گردد.


رتبه هشت بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : دوج ایلان مارس

ارز دیجیتال Dogelon Mars، در 10 آگوست 2021 به بازار عرضه شد و توانست توجه تعداد زیادی از تریدها و معامله‌گران بازار ارز دیجیتال را جلب نماید. رمزارز دیجیتال دوج ایلان مارس به سبب حامیان مالی مانند ایلان ماسک و سیاست‌گذاری‌هایی که در زمینه توکن در آن صورت‌گرفته بود توانست در طی یک سال رشد 1000 در صدی داشته باشد. البته باید گفت این رمزارز دیجیتال، یک میم‌کوین است و عملاً ارزش چندانی در دنیای بلاک‌چین ندارد. البته حامیان آن در نظر دارند تا کاربردهای مختلفی را برای آن در نظر بگیرند تا شانس رشد و پایداری رمزارز دیجیتالی دوج ایلان مارس را در بازار کریپتوکارنسی بیشتر نماید.

ویژگی‌های دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)

رمزارز دوج ایلان مارس یک بلاک‌چین لایه دوم است که بر روی بلاک‌چین اتریوم ایجاد شده است. به‌خاطر همین می‌تواند از قراردادهای هوشمند و ماشین مجازی اتریم پشتیبانی نماید. این بلاک‌چین از الگوریتم اثبات سهام برای تأیید بلاک‌های خود استفاده می‌کند این امر باعث شده تا رمزارز ایلان مارس نسبت به خود اتریم سرعت عمل بیشتری داشته باشد. از ویژگی‌های دیگر این رمزارز این است که دارای هزینه‌های گس پایینی است. همچنین تیم توسعه‌دهنده این پروژه اعلام کرده‌اند که قرار است این ارز دیجیتالی بر روی بلاک‌چین سولانا و پالیگان نیز عرضه گردد. این موضوع باعث شده است که Dogelon Mars شرایط بهینه‌تری در مقایسه با پروژه‌های قبلی داشته باشد. البته باید عنوان نمود که این رمزارز دیجیتالی هیچ کارایی به خصوصی غیر از انجام مبادلات مالی ندارد.

پیش‌بینی آینده ارز دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)

باتوجه‌به اینکه ایلان ماسک حامی اصلی این پروژه قلمداد می‌شود، تا حد زیادی این ارز دیجیتال از امنیت لازم برخوردار بوده و احتمال اسکم بودن آن کاهش می‌یابد. اما نمی‌توان نوسانات غیرمنطقی آن را در نظر نگرفت. موضوع اصلی در مورد این رمزارز نداشتن کاربرد خاص، نبود نقشه راه مشخص و… است که باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. در نظر داشته باشید که این میم‌کوین انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت نیست البته می‌توان با دید کوتاه‌مدت به این پروژه نگاه کرد. با تمام این حرف‌ها بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال، به رشد قیمتی این رمزارز در آینده امیدوار هستند.


رتبه نه بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : انکر

ارز دیجیتال انکر (ANKR) مبتنی بر بلاک چین و از زیر ساخت ابری آن توسعه یافته است. پلتفرم انکر می تواند راه حل های API به کاربران ارائه کند تا آنها بتوانند نودهای سفارشی ایجاد کنند. در این پلتفرم از فناوری بلاکچین و همچنین از قراردادهای هوشمند برای تسهیل پرداخت ها و محاسبه منابع توزیع شده توسط کاربران یا ارائه کنندگان منابع و یا پیشنهاد الگوریتمی مرکز داده استفاده میشود. این ارز دیجیتال می تواند در کیف پول های دیجیتالی مختلفی ذخیره شود. کیف پول سخت افزاری لجر و ترزور به همراه کیف پول نرم افزاری کوینومی و تراست برای ذخیره سازی این ارز دیجیتال پیشنهاد می شود. پلتفرم انکر (Ankr) چیست؟ | آشنایی با پروتکل Ankr و توکن ANKR

ویژگی ‌های ارز انکر (ANKR)

ارز دیجیتال انکر (ANKR) بدون صرف انرژی و با استفاده از اثبات اجماع کار مفید POUW به امنیت دست پیدا کرده است. ویژگی دیگر آن برقراری ارتباط نظیر به نظیر بین کاربران با کمک پلتفرم توزیع شده رایانش ابری است. انکر سیستم داده ای به نام اوراکل را معرفی کرده است. ساختار چند زنجیره ای آن نیز از طریق زنجیره اصلی به قراردادهای هوشمند متصل است. ساختار درختی این شبکه از بلاک چین تشکیل شده و هر کدام از زنجیره ها کاربردی جداگانه دارند.

پیش بینی آینده ارز انکر (ANKR)

بررسی تحلیل گران روی ارز دیجیتال انکر نشان می دهد این ارز در آینده خط سیر صعودی را طی خواهد کرد. بسیاری از سایت های سرمایه گذاری نیز از انکر به عنوان گزینه مناسب سرمایه گذاری نام برده اند. امنیت بالای این پلتفرم می تواند سرمایه گذاران را به اهداف خود در این بازار برساند.


رتبه ده بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری : سامویید کوین

ارز دیجیتال سامویید کوین (Samoyedcoin)یک کوین دیگر است که از سگ‌ها الهام گرفته شده است. این مورد مربوط به نژاد سگ ساموید می‌شود که منشأ آن در سیبری است. سامویدها بازیگوش و سرزنده هستند و در عین حال رگه‌هایی از سرسختی و لجبازی دارند.

از نظر فنی، سامویید کوین (Samoyedcoin) به دو دلیل جذابیت دارد. ابتدا، همان طور که در مورد سایر گزینه های احتمالی جایگزین شیبا اینو توضیح دادیم، توکن‌های SAMO دارای یک همسویی منطقی بین قیمت و حجم هستند؛ یعنی با افزایش قیمت‌ها، حجم نیز افزایش می‌یابد.

ما مدام به این موضوع اشاره می‌کنیم، زیرا اگر افزایش قیمت‌ها با کاهش حجم مواجه شود، در این صورت یک افزایش قیمت غیرمنطقی و احتمالاً ناپایدار به وجود می‌آید.

دوم اینکه، به نظر می‌رسد وضعیت قیمت SAMO نشان دهنده شکل‌گیری پرچم صعودی است. اگر قصد دارید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، شاید بهتر باشد پول یک فنجان قهوه خود را به سامویید کوین (Samoyedcoin) اختصاص دهید.


سوالات متداول

بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری در سال 2023 کدام است؟

بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری یکی از 10موارد معرفی شده در این مقاله است

کدام صرافی همه ارز های دیجیتال را دارد؟

از میان صرافی های ایرانی ، نوبیتکس و کیوسک و از میان صرافی های خارجی کوینکس و کوکوین تقریبا همه ارز های معرفی شده را دارند. برای اطلاعات بیشتر حتما مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها و بهترین صرافی ایرانی را بخوانید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره اکثر ارز های دیجیتال کدام است؟

در حال حاضر تراست والت و متاماسک بهترین کیف پول ارز دیجیتال به حساب می آیند. برای اطلاعات بیشتر حتما مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی ها را بخوانید.

آیا تمام 10 ارز دیجیتال معرفی شده را بخریم؟

قطعا نه. بهتر است بعد از بررسی و تحلیل تک تک آنها انتخاب خود را انجام داده تا دچار ضرر و زیان نشوید.

چگونه سابقه ارز های دیجیتال را بررسی و آینده آنها را پیش بینی کنیم؟

سعی کنید با خواند آخرین تحلیل های ارز دیجیتال و دنبال کردن جدید ترین اخبار ارز دیجیتال ، از آخرین رویداد ها ، اتفاقات و حوادث موثر بر قیمت ارز های دیجیتال با خبر شوید.


چه فاکتور هایی برای انتخاب بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری در سال 2023 بررسی کردیم؟

  • بررسی نقشه راه ، اهداف و بررسی وعده های داده شده
  • عملکرد تیم پروژه و پروفایلشان در شبکه های اجتماعی
  • پوشش رسانه ای و تبلیغات و بازاریابی
  • پلتفرم ها و صرافی هایی که در آن خرید و فروش می شود
  • میزان نوسانات قیمتی : نوسانات غیر عادی و بیش از حد میتواند خطرناک باشد.
  • میزان حجم معاملات : حجم معاملات توکن هایی که فقط در یک صرافی لیست شده اند بسیار پایین و امکان دستکاری قیمتی آن بالاست.

2115

بهترین ارزدیجیتال را در کدام کیف پول نگهداری کنیم؟

ابتدا توصیه میکنیم برای پاسخ این سوال مقاله بهترین روش نگهداری ارز دیجیتال چیست؟ | صرافی یا کیف پول ؟ را بخوانید. اما به صورت خلاصه:

  • کیف پول ارز دیجیتال (توصیه می شود) : کیف پول ها انواع مختلف رایگان و پولی و حضانتی و غیر حضانتی دارند. شما می توانید یکی از کیف پول های تحت وب ، موبایلی و گرم و سرد را مناسب خودتان انتخاب کنید. تراست والت و متاماسک یکی از بهترین کیف پول های رایگان است که تقریبا همه ارز های دیجیتال جدید و شبکه های بلاک چین مختلف را پشتیبانی می کند.
  • صرافی ارز دیجیتال (توصیه نمی شود) : ذخیره دارایی ها در صرافی ها هر چند ریسک بسیار زیادی دارد اما تقریبا شما را از کارمزد انتقال بی نیاز می کند. 

قبل از خرید بهترین ارز های دیجیتال به این نکات توجه فرمایید:

  1. خودتان در خصوص هر پروژه ، اهداف، راه ها و وعده های داده شده و نحوه محقق شدن آن  تحقیق کافی کنید. میتوانید از تحلیل فاندامنتال چیست؟ چگونه یک ارز دیجیتال را تحلیل کنیم؟ شروع کنید.
  2. از ارز هایی که حجم معاملات کمی دارند دوری کنید. این ارز ها می توانند به سادگی در یک صرافی پامپ و یا دامپ شوند.15
  3. مقدار زیادی از یک ارز نخرید و سعی کنید اصول اصلی مدیریت سرمایه را بجا آورید. سرمایه گذاری در یک ارز میتواند ریسک زیادی به همراه داشته باشد.از آموزش مدیریت سرمایه شروع کنید.
  4. از کلاهبرداری ها دوری کنید: ارز های دیجیتال به دلیل نو بودن و ناشناس بودنش بسیار مستعد کلاهبرداری است. برای این منظور حتما مقاله لیست سایت های کلاهبرداری ارز دیجیتال و اسکم را بخوانید.

امیدواریم این مقاله تا حدودی توانسته باشد شما را با 10 تا از بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری در سال 2023 آشنا کند. اگر تجربه ای در خصوص سرمایه گذاری دارید حتما در بخش کامنت ها مطرح کنید.

ارز های معرفی شده در این مقاله به هیچ عنوان سیگنال خرید و یا پیشنهاد سرمایه گذاری نیست. لطفا قبل از هرگونه سرمایه گذاری تحقیقات کافی انجام دهید.