NFT جدید خواننده معروف جان لجند

۱۴ بهمن ۱۴۰۰
NFT جديد خواننده معروف جان لجند

جان لجند، خواننده محبوب آمریکایى و برنده گرمى، در حال راه اندازى یک پلتفرم جدید NFT  فعال در حوزه موسیقی میباشد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، خواننده و آهنگساز محبوب آمریکایى، جان لجند به دنبال راه اندازى  یک پلتفرم NFT براى فعالیت هنرمندان دیگر صنعت موسیقى میباشد.

جان لجند، خواننده و آهنگساز آمریکایی، تصمیم دارد از جایگاه خود در صنعت موسیقى استفاده کند و به راه‌اندازی یک پلتفرم جدید NFT برای نوازندگان و دیگر هنرمندان این صنعت، کمک کند.

به گفته جان لجند، این پلتفرم اورسانگ (OurSong) نام دارد و به هنرمندان اجازه می‌ دهد تا آثار خود را در غالب توکن بفروشند و به خریداران امتیازاتی مانند دسترسی به موسیقی‌ های پخش نشده و چت روم‌ های خصوصی اعطا می‌کند.

گفتنى است مدیر عامل این پلتفرم جدید NFT در توضیحات مربرط به این پروژه، اظهار کرد که کاربران براى استفاده از این پلتفرم نیاز به داشتن کیف پول هاى ارز دیجیتال ندارند چراکه اولویت این پلتفرم سهولت استفاده کاربران ارز دیجیتال از این شبکه میباشد.

با کمک این پلتفرم از این پس همه افراد میتوانند موسیقى ها، عکس ها و آثار هنرى محبوبشان را وارد دنیاى توکن هاى غیر مثلى (NFT) کنند و آنها را به کارت هاى قابل معامله به نام Vibes تبدیل کنند.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از مدیر عامل این پلتفرم، جان لجند در این پروژه، وظیفه جذب هنرمندان جدید و هواداران آنها را بر عهده خواهد داشت.

NFT توکن‌ های غیرقابل‌ معاوضه هستند.آن‌ها به‌عنوان یک گواهی مالکیت دیجیتالی غیرتکراری برای هر نوع دارایی دیجیتالی صادر می‌شوند. درواقع، NFT یک قرارداد هوشمند است که با استفاده از پلتفرم‌های اپن سورس (که هرکسی می‌تواند از سایت‌هایی مثل گیت‌هاب دانلود کند) تنظیم و برای ایمن‌سازی آن به‌صورت دیجیتالی استفاده می‌شود. پس از نوشتن، می‌توان آن را ذخیره یا به‌ طور دائمی در قالب یک رمز (معمولاً به نام توکن ERC 721) در یک شبکه بلاک‌ چین مثل اتریوم منتشر کرد.

منبع:cointelegraph.com
1 نفر این مطلب را پسندید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

یک نظر

  • احتمالا این ماه یا ماه بعد بیت کوین میتونه اوج قیمتی خودش تو ۲۰۲۳ رو ثبت کنه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *