آخرین بروزرسانی تاریخ ایردراپ پروژه‌های تلگرامی تا ۲۵ شهریور

۲۵ شهریور ۱۴۰۳
latest-airdrops-on-telegram

ایردراپ‌ها به‌عنوان یکی از روش‌های جذب کاربران و توزیع توکن در پروژه‌های ارزدیجیتال اهمیت زیادی دارند. در بستر تلگرام نیز پروژه‌های متعددی از طریق ایردراپ‌های جدید، توکن‌های خود را میان کاربران توزیع می‌کنند. در این مقاله، به آخرین بروزرسانی‌های مربوط به تاریخ ایردراپ پروژه‌های تلگرامی در ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

گیمی (WAT$)

براساس اطلاعات منتشر شده، ایردراپ و لیستینگ این توکن برای ۲ مهر ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است. تمام سهم کاربران بدون قفل یا تأخیر توزیع می‌شود و از همان ابتدا قابلیت معامله خواهد داشت. هنوز درصد دقیق عرضه ایردراپ مشخص نشده است.

راکی ربیت (RBTC$)

۵۰ درصد از کل عرضه به کاربران اختصاص داده شده است. از این مقدار، ۲۰ درصد در روز ۲ مهر ۱۴۰۳ پس از لیستینگ توزیع می‌شود و ۳۰ درصد باقی‌مانده در طول ۲۴ ماه آینده و در جریان بازی توزیع خواهد شد.

همستر کامبت (HMSTR$)

۶۰ درصد از عرضه‌ی کل این توکن در روز ۵ مهر ۱۴۰۳ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اطلاعات دقیقی درباره قفل یا تأخیر توزیع منتشر نشده است.

تپ سواپ

انتظار می‌رود که لیستینگ و ایردراپ این پروژه قبل از ۱۱ مهر ۱۴۰۳ صورت بگیرد. اطلاعات بیشتری درباره نحوه توزیع توکن در دسترس نیست.

میم‌فای (MEMEFI$)

این توکن ۹۰ درصد از عرضه کل خود را بدون قفل و تأخیر در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ توزیع خواهد کرد و تمامی سهم کاربران از همان ابتدا قابلیت معامله دارد.

همچنین، اطلاعاتی درباره زمان‌بندی و توزیع توکن‌های پروژه‌های بلوم، تایم فارم، میجر، W-Coin، یس کوین و دات کوین در دسترس نیست، اما احتمالاً پروژه‌های میجر و W-Coin زودتر از دیگران لیستینگ خود را انجام خواهند داد.

سخن نهایی

اطلاع از تاریخ دقیق ایردراپ‌ها به کاربران ارزدیجیتال کمک می‌کند تا بهترین فرصت‌ها را برای دسترسی به توکن‌های جدید پیدا کنند. پیشنهاد می‌شود این اطلاعات را به‌طور منظم دنبال کرده و قبل از شرکت در هر ایردراپی، شرایط و جزئیات آن را بررسی کنید تا بتوانید بهره‌برداری بهتری از این فرصت‌ها داشته باشید.

برای این مطلب رای ثبت نشده
اولین رای دهنده باش!
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *