گیم پلی ایکس امپایر قبل از ایردراپ به پایان رسید

۲۷ مهر ۱۴۰۳
گیم پلی ایکس امپایر قبل از ایردراپ به پایان رسید

ایکس امپایر، بازی محبوب تلگرام با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن، آخرین مرحله ماینینگ خود را به پایان رسانده و قرار است توکن X خود را هفته آینده در شبکه باز (TON) راه اندازی کند. “Chill Phase”اخیر کمی بیش از دو هفته به طول انجامید و بازیکنان توانستند تا قبل از ایردراپ در ۲۴ اکتبر، توکن‌های بیشتری کسب کنند. این مرحله دنباله رو مرحله ماینینگ قبلی است که قرار بود در ۳۰ سپتامبر به پایان برسد، اما به تعویق افتاد، چرا که توسعه‌دهندگان بازی را مجدداً برای مدت کوتاهی به منظور کسب درآمد بیشتر بازیکنان راه اندازی کردند.

به نقل از دکریپت، یک claim window در بازی ایجاد شده تا بازیکنان تصمیم بگیرند ایردراپ خود را کجا تخصیص دهند، چندین صرافی مانند OKX و KuCoin که قرار است توکن X را فهرست کنند. توسعه دهندگان قصد دارند به زودی اطلاعات بیشتری در مورد استفاده این توکن در اکوسیستم خود به اشتراک بگذارند.

ایکس امپایر که در ابتدا با عنوان «Musk Empire» راه‌اندازی شد، بخشی از روند رو به رشد بازی‌های ارز دیجیتال مبتنی بر تلگرام است که به دنبال موفقیت بازی های قبلی مانند نات کوین بود. بازی‌های دیگری مانند همستر کامبت و کتیزن توکن‌های خود را عرضه کرده‌اند، بازی‌های جدیدی نیز همچنان در این فضا ظاهر می‌شوند.

منبع:decrypt
برای این مطلب رای ثبت نشده
اولین رای دهنده باش!
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *