پذیرش شیبا اینو توسط بزرگترین VR آمریکاى جنوبى

۲۵ آذر ۱۴۰۰
پذيرش شيبا اينو توسط بزرگترين VR آمريكاى جنوبى

بزرگترین انجمن واقعیت مجازى (VR) واقع در آمریکاى جنوبى، از امکان پرداخت شیبا اینو از طریق پلتفرم پرداختى Bitpay، خبر داد.

پلتفرم پرداختى بیت پى، به تازگى اقدام به پذیرش ارز شیبا اینو کرد. این اتفاق سبب شد تا خریداران و کاربرانى که از اپلیکیشن هاى حوزه ارز دیجیتال استفاده میکنند، بتوانند از طریق این پلتفرم پرداختى، پرداخت هاى خودشان را توسط ارز شیبا اینو انجام دهند.

vrworldnyc، بزرگترین انجمن واقعیت مجازى واقع در آمریکاى جنوبى،  امکان استفاده از روش پرداختى ارزهاى دیجیتال را از طریق پلتفرم پرداختى BitPay، براى کاربرانش فراهم کرد.

VR World، که به عنوان بزرگترین پلتفرم واقعیت مجازى آمریکاى شمالى و جنوبى شناخته مى شود، با اعلام پذیرش شیبا اینو در صفحه رسمى توییترش باعث شادى بسیارى از طرفداران این ارز دیجیتال شد.

VR World، همیشه نقشى فعال در دنیاى توکن هاى غیرمثلى (NFT)، داشته است. این شرکت همچنین در ماه نوابر، میزبان جشن بعد از کنفرانس عمومى  NFT NYC در نیویورک سیتى، شد.

به گفته مدیر عامل VR World، بعد از میزبانى مراسم NFT NYC توسط این شرکت، به همه ما ثابت شد که صنعت ارزهاى دیجیتال روز به روز بیشتر وارد زندگى حقیقى ما مى شود.

پذیرش ارز شیبا اینو توسط شرکت هاى مختلف، روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، شرکت پرداختى ارز دیجیتال Flexa که توسط دوقلوهاى Winklevoss پایه گذارى شد، اخیرا اقدام به پذیرش شیبا اینو کرد. بدین ترتیب امکان پرداخت در بیش از ۴٠ هزار فروشگاه آمریکایى که از این پلتفرم  پشتیبانى مى کنند، توسط این ارز دیجیتال فراهم شد.

واقعیت مجازی یا VR درواقع محیطی است که کامپیوتری به وجود می‌آید و شباهت زیادی از لحاظ ابعاد تصویری و صدا به واقعیت ملموس و دنیای واقعی دارد. معروف‌ ترین دستگاه‌ هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، هدست‌ های واقعیت مجازی هستند که برای بازی‌ های کامپیوتری و دیدن فیلم استفاده می‌شوند.

منبع:u.today.com
2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

‫2 نظر

  • واقعا صرافی خوبی هستش

  • اگه ایردراپ بده از آربیتروم بزرگتر خواهد بود ولی بدی ش اینکه خیلی زمان میبره تا لانچ شه و لیست شه تقریبا اوایل ۲۰۲۴ پس فعلا رو پروژه های دیگه کار کنین فقط اتریوم داشته باشین همیشه که معلوم نیست تا ۲۰۲۴ چقدر بره بالا

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *