جذب سرمایه ٣٢ میلیون دلارى توسط توکن یومى

۱۰ دی ۱۴۰۰
جذب سرمايه ٣٢ ميليون دلارى توسط توكن يومى

هاب میان زنجیره اى اموال غیرمتمرکز (دیفاى) شبکه یومى، در وبسایت خرید و فروش ارزهاى دیجیتال کوین‌ لیست (Coinlist)، توانست ٣٢ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

در پیش فروش پلتفرم اموال غیرمتمرکز (Defi) یونى در وبسایت کوین لیست، در مجموع  نزدیک به ١ میلیون متقاضى و ۶٣ هزار مشارکت کننده توسط این وب سایت ثبت شده است.

وبسایت کوین‌ لیست (Coinlist) گزارش داد که بیش از ۹۹۲,۰۰۰ حساب کاربری برای ‌پیش‌ فروش عمومی توکن یومی (UMEE)، ثبت‌ نام کردند.

این وب سایت متقاضیان پیش فروش توکن یونى را در دو بخش تقسیم بندى کرد است، چراکه این مقدار بالاترین عددی است که تاکنون برای پیش ‌فروش یک توکن در این پلتفرم ثبت شده است.

پیش فروش توکن یونى، در نهایت با مشارکت حدود ۶۳,۰۰۰ حساب کاربری و جمع ‌آوری نزدیک به ۳۲ میلیون دلار سرمایه، به پایان رسید.

 تیم یومی پیش تر روز چهارشنبه در صفحه رسمى توییتر خود اعلام کرد که از این سرمایه برای پیشرفت تیم‌‌ های توسعه و مهندسی استفاده خواهد شد. 

به گزارش میهن سیگنال به نقل از کوین تلگراف، نسخه بتای نرم‌ افزار وب این پلتفرم در روزهای آینده و شبکه اصلی آن نیز تا اواسط ماه فوریه  عرضه خواهد شد.

یومى(umee) یک پلتفرم غیرمتمرکز است که امکان داد و ستد اهرم متقابل زنجیره ای و سود سهام را فراهم می کند. وب ‌سایت آن ادعا می‌کند که می‌ تواند به کاربران کمک کند «فرصت‌های بازدهی جدید را کشف کنند و برنامه ‌های دیفای را که شبکه‌های متقاطع را به شیوه‌ای یکپارچه و بدون اعتماد کاوش کنند».
این شرکت توسط برنت ژو(Brent Xu)، یکی از همکاران اتریوم (ETH) و کازماس (ATOM) رهبری می‌شود که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را «نوآورانه ‌ترین مفهوم در ارزهای دیجیتال» می‌بیند.

این تیم می‌ خواهد ایده‌ ها و فناوری مورد استفاده توسط Tendermint در کازماس را گسترش دهد که به بلاک‌ چین‌های لایه‌ یک جداگانه امکان تعامل با یکدیگر را می‌دهد.

4 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *