خوش بینى بلومبرگ از آینده بیت کوین و اتریوم

۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خوش بينى بلومبرگ از آينده بيت كوين و اتريوم

مایک مک گلون، استراتژیست برجسته خبرگزارى بلومبرگ در تحلیل قیمتى اخیر خود از ارزهاى دیجیتال، آینده ى روشنى را براى بیت کوین و اتریوم پیش بینى کرده است.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، مایک مک‌ گلون، تحلیلگر و استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، در توییتی تحلیل صعودی خود در مورد قیمت بیت کوین و اتریوم را به‌اشتراک گذاشت.

استراتژیست برجسته بلومبرگ مایک مک گلون، پیش بینى کرد شبکه اتریوم و بیت کوین رشد زیادى خواهد کرد و همچنین بیت کوین از سطح مقاومت ۶٠ هزار دلارى نیز عبور خواهد کرد.

وی اظهار کرد که على رغم نابسامانى شرایط اخیر حاکم بر حوزه ارزهاى دیجیتال و افت شدید قیمتى اتریوم و بیت کوین، پایان رنج قیمتی این دو شبکه، مبانی صعودی (Bullish Fundamentals) خواهد بود.

این استراتژیست پرسابقه، علت اصلى پیشرفت اموال دیجیتال را اساس قانون عرضه و تقاضا میداند. او اظهار کرد:

طبق قوانین اقتصاد، بازاری با تقاضای فزاینده و کاهش عرضه، در طول زمان رشد خواهد کرد. 

سرنوشت شبکه هاى اتریوم و بیت کوین چیست؟

باید بگویم بر اساس قوانین اقتصادى و عرضه و تقاضا، یک شبکه با تقاضاى فزاینده و کاهش عرضه، در طولانى مدت رشد و پیشرفت بسیارى خواهد کرد.

بیت کوین به احتمال زیاد در آینده با گذر از سطح مقاومت ۶٠ هزار دلار، در محدوده قیمتى ٣٠ هزار دلار، دوباره کف قیمتى تشکیل خواهد داد.

بر اساس این گزارش منتشر شده از بلومبرگ، پیش بینى شده است که بیت کوین دوباره در محدوده ۳۰,۰۰۰ دلار کف قیمتی تشکیل داده و با گذر زمان، از قدرت مقاومت ۶۰,۰۰۰ دلاری کاسته می‌شود.

منبع:u.today.com
5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

یک نظر

  • یکی از بیخود ترین و چرت ترین صرافی هاس — توصیه نمیشه —- هم کارمزداشون بالاس هم بازارشون دست خودشونه نمیشه نوسان گیری کرد —هم برا واریز بعضی ارزها کارمزد کم میکنن —باورتون میشه واریز ارز — فقط میهن سیگنال
    و نوبیتکس

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *