پرواز اولنچ

۲۸ بهمن ۱۴۰۰
پرواز اولنچ

ارزش کل قفل شده (TVL) شبکه اولنچ شاهد رشد قابل توجهى شده است، TVL این شبکه از ١١ میلیارد دلار هم فراتر رفت.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، شبکه اولانچ با رسیدن به ارزش کل قفل شده ١١ میلیارد دلارى، توانست از ارز بایننس کوین پیشى بگیرد و در فهرست ۵ ارز برتر بازار از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)، قرار گرفت.

بر اساس گزارش خبرگزارى Defi LIama، با برگشت تمرکز بازار از روى اموال سنتى به روى ارزهاى دیجیتال و راه حل هاى مالى غیر متمرکز مثل پلتفرم هاى وام دهى دیجیتال، ارزهاى زیادى شاهد رشد قیمتى بوده اند. شبکه اولنچ نیز توانست از نظر شاخص ارزش کل قفل شده (TVL)، سطح ١١ میلیاردى را بگذراند.

در گزارش منتشر شده از Defi LIama علت صعود اولنچ اینگونه بیان شده است که اکثر وجوه تخصیص یافته در پروتکل آوی (AAVE) باقی مانده‌اند و این پروتکل به کاربران امکان آن را می‌دهد تا خدمات وام‌دهی را به دیگران ارائه کنند.

گفتنى است جایگاه اول این شاخص همچنان در دست شبکه اتریوم قرار دارد. در حال حاضر اتریوم با بیش از ۱۲۷ میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده، با اختلاف بسیار زیادی برترین شبکه است و رتبه دوم نیز با ۱۶ میلیارد دلار در اختیار لونا است. بایننس اسمارت چین نیز با ارزش قفل شده ۱۳ میلیارد دلاری در جایگاه سوم نشسته است و نزدیک ترین رقیب اولنچ محسوب می‌شود. همچنین شبکه فانتوم با ارزش کل قفل شده ۸.۵ میلیارد دلاری پس از اولنچ در رده پنجم قرار دارد. 

منبع:u.today.com
6 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

یک نظر

  • صرافی کوینکس خیلی بهتره و این مشکلات رو هم نداره

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *