تحلیل قیمت سولانا: پیش بینی سقوط توسط اندیکاتورها| ۱۲ اردیبهشت

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
تحلیل قیمت سولانا: پیش بینی سقوط توسط اندیکاتورها| 12 اردیبهشت

قیمت سولانا (SOL) به طور مداوم در حال افت بوده و این باعث شده قرادادهای بهره باز سولانا به پایین تر ین سطح خود از ۲۷ فوریه برسد.

بهره باز فیوچرز یک دارایی، مجموع ارزش قراردادهای فیوچرز که بسته یا انجام شده را اندازه گیری می کند. زمانی که این میزان کاهش یابد نشان دهنده افزایش تعداد دفعات بسته شدن پوزیشن ها بدون باز کردن پوزیشن جدید است.

به گزارش میهن سیگنال طبق داده های کوین گلس مجموع قراردادهای بهره باز سولانا به ۱.۷۹ میلیارد دلار رسیده است. این رقم افت خود را از اول آوریل آغاز کرده و از آن زمان ۴۷ درصد کاهش یافته است.

همچنین فعالیت های بلاک چین لایه اول سولانا در آوریل کاهش پیدا کرده است. تعداد آدرس های فعال این شبکه در این ماه ۱۱ درصد افت داشته و تعداد درخواست کنندگان اولین تراکنش هم کمتر شده است.

قیمت سولانا اکنون در محدوده ۱۳۵ دلار قرار دارد که افت بیش از ۳۰ درصدی در یک هفته گذشته را نشان می دهد. بررسی عملکرد قیمت در نمودار ۳ روزه خبر از تشکیل یک الگوی مثلث نزولی می دهدکه حمایت آن در سطح ۱۲۸ دلار قرار دارد.

اگر احساسات نزولی افزایش یابد، احتمال تست مجدد حمایت و افت به زیر ۱۳۰ دلار وجود دارد. با توجه به برتری احساسات نزولی این احتمال قوی تر است. شاخص الدر ری سولانا که رابطه بین قدرت خریداران و فروشندگان در بازار را نشان می دهد از ۱۲ آوریل منفی بوده است.

زمانی که این اندیکاتور منفی است به معنای برتری قدرت خرس ها در بازار است. در نتیجه خطر کاهش تا حمایت و حتی افت به زیر آن وجود دارد.

نمودار 3 روزه قیمت سولانا / تتر

نمودار ۳ روزه قیمت سولانا / تتر

با این حال، اگر تغییری در احساسات صورت بگیرد، احتمال شکستن مثلث، خروج از آن و یک روند صعودی تا هدف ۱۹۵ دلار و بالاتر وجود دارد.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت سولانا: پیش بینی سقوط توسط اندیکاتورها| ۱۲ اردیبهشت» با ما درمیان بگذارید.

منبع:ambcrypto
برای این مطلب رای ثبت نشده
اولین رای دهنده باش!
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *