نحوه خرید تتر از صرافی ایرانی (۰ تا ۱۰۰ رایگان)

۰۱ آبان ۱۴۰۳
خرید تتر از صرافی ایرانی 0 تا 100 رایگان1

خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال ایرانی امری اجتناب ناپذیر است، چرا که برای سرمایه گذاری، خرید و فروش کالا فیزیکی و یا خدمات آنلاین به آن نیاز خواهید داشت. اغلب کسانی که با فروش و خرید تتر آشنایی ندارند، نسبت به آن دید منفی دارند و فکر می‌کنند که مراحلی بسیار سخت و پیچیده دارد، در صورتی که استفاده از تتر بسیار ساده است و هر شخص می‌تواند به سادگی تومان خود را به تتر تبدیل کند. در ادامه به صورت جامع و کامل به نحوه خرید و فروش تتر اشاره خواهیم کرد.

نحوه خرید تتر و انتقال به کیف پول

خرید تتر از صرافی ایرانی 0 تا 100 رایگان2

برای استفاده از تتر نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال خواهید داشت که در ادامه به صورت کامل و جامع راه اندازه و استفاده از آن را آموزش خواهیم داد. سعی کنید برای نگهداری تتر و دیگر ارزهای دیجیتال از صرافی، ربات تلگرامی و یا کیف پول تحت وب استفاده نکنید. چرا که امنیت بسیار پایینی دارد و می‌تواند سرمایه شما در خطر قرار دهد.

راه اندازی کیف پول برای نگهداری تتر

زمانی که از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی و یا خارجی تتر خریداری می‌کنید باید آن را به یک کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کنید. اگر بخواهید از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید، امنیت بسیار بالایی دارند و به طبع برای خرید آن باید هزینه کنید. اما اگر بخواهید از یک کیف پول ارز دیجیتال رایگان استفاده نمایید، بهترین انتخاب شما تراست ولت خواهد بود، برای این منظور کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در یک اپ استور معتبر “Trust Wallet” را جستجوی نمایید• چک کنید که تعداد نصب زیاد داشته باشد و آن را نصب کنید• پس از باز کردن اپلیکیشن تراست ولت گزینه “Create New Wallet” را انتخاب کنید
  2. در این بخش قوانین راه اندازی و نگهداری انواع ارز دیجیتال را به شما نمایش میدهد که باید آن را تایید نمایید
  3. سپس ۱۲ کلمه بازیابی به شما نمایش داده می‌شود که کلید دستیابی به کیف پول ارز دیجیتال است. به شما توصیه می‌کنیم که آن را به صورت فیزیکی بنویسید و در یک جای امن نگهداری نمایید.
  4. پس از وارد کردن عبارت بازیابی از شما خواسته می‌شود که یک رمز عبور ۵ رقمی برای دسترسی قرار دهید و سپس قابلیت اثر انگشت خود را فعال نمایید.

از کدام صرافی تتر بخریم؟

پس از ساخت کیف پول ارز دیجیتال زمان آن رسیده است که یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی انتخاب کنید و به خرید و فروش تتر مشغول شوید. برای این هدف می‌توانید ازصرافی نوبیتکس، صرافی والکس، صرافی ایکس پی و … استفاده نمایید. هر یک از آن ها یک سری ویژگی خاص و منحصر به فرد دارد که در بخش‌های بعدی به صورت جامع و کامل آن را بررسی خواهیم کرد. مهمترین نکته که در انتخاب صرافی ارز دیجیتال باید به آن توجه کنید، امنیت بالا و همچنین سهولت در برداشت می‌‌باشد. به تبلیغاتی که در فضای مجازی می‌شود توجه نکنید و به سراغ یک اکسچنج امن بروید.

برخی از صرافی های ارز دیجیتال قیمت تتر را بسیار پایینتر از دلار ثبت می‌کنند که این موضوع بیشتر حالت تبلیغاتی دارد و در بدترین حالت دچار فیشینگ اطلاعات خواهید شد. با در نظر گرفتن تمامی این نکات بسیار مهم است که صرافی شما از خوشنامی برخوردار باشد. در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال ایرانی ایکس پی از خوشنامی بالایی برخوردار است و به عنوان یک صرافی معتبر می‌توان روی آن حساب باز کرد. از طرفی رابط کاربری آن نیز بسیار ساده است و برای کسانی که با فضای ارز دیجیتال و خرید و فروش تتر آشنایی ندارند، بسیار جذاب است. چرا که هر بخش راهنمای ویژه دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید تا فروش و خرید تتر انجام دهید.

نحوه خرید تتر و انتقال به کیف پول

زمانی که از یک صرافی ایرانی و یا خارجی تتر خریداری می‌کنید باید آن را به کیف پول خود و یا دیگران انتخاب دهید. دقت کنید که بر اساس شبکه مورد نظر شما یک Hash Code در اختیارتان قرار می‌گیرد که به منزله رسید جابه‌جایی شما است و باید در نگهداری آن کوشا باشید. در ادامه خرید تتر از داخل صرافی و همچنین انتقال آن به کیف پول ارز دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.

نحوه خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال

یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر را انتخاب کنید و سپس مراحل زیر را به صورت دقیق دنبال نمایید. به یاد داشته باشید که قبل از خرید و یا جابه‌جایی ارز دیجیتال حتما شرایط احراز هویت آن را نیز مطالعه کنید. چرا که برخی از افراد خرید و فروش تتر را انجام میدهند اما برای جابه‌جایی ارز دیجیتال خود مدت زمان زیادی در انتظار احراز هویت خواهند ماند.

  1. وارد صرافی شوید به دنبال عبارت “تتر” و یا “USDT” بگردید. سپس آن را انتخاب کنید و گزینه مقابل آن را نیز تومان قرار دهید.
  2. میزان تتر مورد نیاز خود را وارد کنید و در مقابل میزان اعتبار مورد نیاز برای خرید و فروش به صورت تومان و یا ریال به شما نمایش داده می‌شود که باید آن را انتخاب نمایید.
  3. مرحله بعدی به میزان خواسته شده حساب خود را شارژ کنید تا تبدیل تتر انجام شود. البته کارمزد جابه‌جایی تتر را نیز در نظر بگیرید تا دچار چالش نشوید و در زمان دریافت همان میزان که نیاز دارید تتر دریافت کنید.
  4. پس از شارژ تومانی حساب خود و تبدیل تتر به تومان زمان آن رسیده است که تتر خریداری شده را از صرافی ارز دیجیتال به کیف پول خود و یا دیگران انتقال دهید.

نحوه انتقال تتر از صرافی ارز دیجیتال به کیف پول

پس از تبدیل تتر به تومان نیاز است که آن را به کیف پول خود انتقال دهید. اما برای این امر به یک شبکه معتبر و امن نیاز خواهید داشت. در صورتی که تمایل به شناخت تمامی شبکه‌های ارز دیجیتال دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم که از بهترین کتاب ارز دیجیتال استفاده کنید و شبکه انتقال اتریوم و همچنین شبکه انتقال ترون را به خوبی بشناسید. معمولا برای انتقال تتر از دو شبکه Erc20 و همچنین Trc20 استفاده می‌شود که بهترین شبکه برای شما TRC-20 خواهد بود. چرا که این شبکه کارمزد بسیار کمی دارد و از همه مهمتر جابه‌جایی شما در کوتاهترین و سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای انتقال تتر از صرافی ارز دیجیتال خارجی و داخلی نیاز است که مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید.

  1. وارد حساب صرافی خود شوید و گزینه “USDT” را انتخاب کنید. در مقابل آن عبارت “Send” قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.
  2. سپس از شما خواسته می‌شود که در بخش “Adress” آدرس کیف پول تتر خود را وارد کنید. برای این منظور وارد کیف پول تراست ولت خود شوید. سپس روی گزینه “Receive” بزنید تا آدرس کیف پول به شما نمایش داده شود. دقت کنید که حتما آدرس کیف پول ارز دیجیتال خود را کپی کنید تا بدون مشکل جابه‌جایی شما انجام شود.
  3. پس از جایگذاری آدرس کیف پول خود باید شبکه را انتخاب کنید که در اکثر صرافی‌ها شناسایی شبکه به صورت خودکار انجام می‌شود. با این حال اگر صرافی از شما خواست که شبکه را وارد کنید به سادگی می‌توانید شبکه ترون یا TRC20 را انتخاب کنید.
  4. پس از نمایش فی جابه‌جایی و همچنین تایید دو مرحله‌ای آن جابه‌جایی انجام خواهد شد و شما به سادگی می‌توانید در کیف پول خود آن تتر را مشاهده کنید. دقت کنید که سند جابه‌جایی شما همان کد هش می‌‌باشد که در نهایت به شما تحویل داده می‌شود و فرد می‌تواند به واسطه آن در شبکه بلاک چین جابه‌جایی تتر را دنبال کند.

نحوه فروش تتر

نحوه فروش تتر

معمولا افرادی که روی دلار و تتر سرمایه گذاری می‌کنند در برخی مواقع نیاز دارند آن را به تومان تبدیل کنند. در چنین شرایطی شما باید تتر را از کیف پول ارز دیجیتال خود به حساب صرافی منتقل کنید. تمامی مراحل بخش قبل را به صورت معکوس دهید تا انتقال تتر از کیف پول به صرافی ارز دیجیتال انجام شود. پس از اضافه شدن تتر بهصرافی ارز دیجیتال به سادگی می‌توانید آن را به تومان تبدیل کنید. دقت کنید که برای برداشت تومان حتما احراز هویت شما کامل شده باشد.

چرا که برای انتقال ارز دیجیتال و تومان به یک صرافی مانعی وجود ندارد، اما برای برداشت آن حتما به احراز هویت نیاز است. به همین دلیل است که برخی از افراد به دنبال آموزش نحوه فروش تتر می‌باشند و نمی‌توانند جابه‌جایی خود را کامل کنند. در صرافی‌های بزرگ برای جابه‌جایی مبالغ بزرگ نیاز به احراز هویت چند مرحله‌ای است، هدف این موضوع نیز جلوگیری از پولشویی می‌‌باشد.

بهترین سایت خرید تتر در ایران

اگر بخواهیم بهترین سایت خرید تتر در ایران را بررسی کنیم، باید ویژگی‌های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر را بررسی کنیم. اغلب سایت‌های خرید و فروش تتر معتبر هستند و به سادگی می‌توان خرید و فروش انجام داد. اما اگر سرعت عمل و همچنین قیمت مناسب فروش و خرید تتر برای شما مهم است، باید به نکات زیر توجه کنید.

استخر نقدینگی بزرگ

یکی از مهمترین نکاتی که در صرافی‌های بزرگ حائز اهمیت و منجر می‌شود که قیمت خرید و فروش تتر آن ها با اسپرد بسیار کم انجام شود، نقدینگی قابل توجه است. در این صورت شما می‌توانید هر میزان که تتر نیاز دارید خرید کنید، بدون اینکه قیمت بالایی پرداخت کنید. حتی این موضوع برای فروش تتر نیز حائز اهمیت است و می‌تواند در خرید افراد تاثیر گذار باشد.

پشتیبانی قوی

فرض کنید که ” نحوه خرید تتر از صرافی ایرانی ارز دیجیتال ” را مطالعه کردید و در مراحل تبدیل و یا برداشت خود با چالش مواجه شدید. در این صورت نیاز است که با پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را حل نمایید. برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال مدت زمان بسیار طولانی کاربر را در لیست انتظار پاسخگویی قرار میدهند که این موضوع در اعتبار ان ها تاثیر منفی دارد و به همین دلیل است که قبل از هر کاری باید از کیفیت این بخش اطمینان حاصل نمایید.

امنیت بالای نگهداری و نقل و انتقال دارایی

یک صرافی ارز دیجیتال معتبر از چندین کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری استفاده می‌کند تا دارایی کاربران خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کند. اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر دنیا دارایی کاربران خود را بیمه می‌کنند و در صورت هک شدن و یا ایجاد مشکلات ساختاری دارایی آن ها تضمین شده خواهد بود.

احراز هویت سریع

از نظر فعالین بازار کریپتو، بهترین صرافی خرید تتر احراز هویت آنی و سریع دارد. چرا که مدت زمان خرید و انتقال تتر برای برخی از افراد بسیار مهم است و به همین دلیل صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر از AI برای سرعت بخشید به احراز هویت استفاده می‌کنند.

با صفر تا صد خرید تتر از صرافی ایرانی آشنا شدید و به سادگی می‌توانید به معامله تتر بپردازید. در صورتی که داخل کیف پول ارز دیجیتال خود دارایی غیر از تتر دارید، می‌توانید آن را به تتر تبدیل کنید. این موضوع زمانی که بازار ارز دیجیتال در حال تغییر فاز از حالت صعودی به نزولی است بسیار حائز اهمیت می‌‌باشد. در پایان لازم به ذکر است که هر کیف پول ارز دیجیتال می‌تواند مانند یک صرافی ارز دیجیتال فعالیت کند، به شرطی که فی تبدیل آن را نیز در نظر بگیرید.

برای این مطلب رای ثبت نشده
اولین رای دهنده باش!
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *