تحلیل آلت کوین ۶ اردیبهشت ۹۹

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
تحلیل آلت کوین 6 اردیبهشت 99

تحلیل آلت کوین های XRP، BCH، BSV، LTC، BNB، EOS، XTZ، LINK

نکات برجسته تحلیل آلت کوین ها

  • قیمت XRP احتمالاً در داخل گوه صعودی و گسترده ای معامله می‌شود.
  • قیمت BCH توسط یک خط حمایت صعودی با شیب بسیار تدریجی دنبال می‌شود.
  • قیمت BSV در یک مثلث نزولی معامله می‌شود.

XRP

قیمت XRP احتمالاً در داخل گوه صعودی و گسترده‌ای معامله می‌شود و طی سه روز گذشته این کار را انجام داده است. این نوع گوه الگوی معکوس نزولی محسوب می‌شود. در داخل این گوه، قیمت یک الگوی دو قله در کوتاه مدت کوتاه ایجاد کرده است که با واگرایی در RSI ترکیب شده است. پس از آن، قیمت یک حرکت نزولی را آغاز کرد که هنوز هم ادامه دارد.

احتمالاً قیمت تا رسیدن به خط حمایت گوه، جایی که می‌تواند به سمت بالا حرکت کند، این حرکت رو به پایین را ادامه خواهد داد.

نزدیکترین منطقه مقاومت در ۰.۲۰۲ ساتوشی یافت می‌شود. رسیدن به قیمت این قبل از اینکه شکسته شود، منطقی است.

تحلیل آلت کوین XRP

تحلیل آلت کوین XRP

BCH

قیمت BCH توسط یک خط حمایت صعودی با شیب بسیار تدریجی دنبال می‌شود و از ۲۲ مارس این کار را انجام داده است. قیمت فعلی تاکنون ۵ بار خط حمایت صعودی را تایید کرده است.

با این حال، اکنون، قیمت نزدیک به این خط حمایت صعودی نیست. در عوض، بسیار نزدیک به منطقه مقاومت ۲۴۶ دلار، که در آن الگوی دو قله ایجاد کرده است قرار دارد. علاوه بر این، با واگرایی در RSI ترکیب شده است. بنابراین، به احتمال زیاد یک بار دیگر قیمت به سمت خط حمایت کاهش می‌یابد.

اگر یک شکست به بالا رخ دهد، نزدیک ترین منطقه مقاومت در ۲۷۵ دلار پیدا می‌شود.

تحلیل BCH

تحلیل BCH

BSV

قیمت BSV در یک مثلث نزولی معامله می‌شود و از ۹ آوریل این کار را انجام داده است. مثلث نزولی الگوی معکوس نزولی است. علاوه بر این، قیمت منطقه مقاومت ۲۰۵ دلاری رد شد و سایه‌ای طولانی را در پی داشت.

این منطقه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، زیرا در ابتدا با کاهش سریع در ۱۱ مارس به عنوان مقاومت عمل می‌کرد. پس از آن، قیمت بالاتر از این منطقه حرکت کرد و در ۹ آوریل به ۲۲۶ دلار رسید و در مدت کوتاهی پس از آن کاهش یافت. این یک علامت نزولی است که نشان می‌دهد شکست معتبر نبوده و قیمت به سمت پایین حرکت می‌کند.

اگر قیمت از مثلث نزولی شکسته شود، به نظر می‌رسد، نزدیکترین سطح حمایت در ۱۴۸ دلار پیدا می‌شود.

تحلیل BSV

تحلیل BSV

LTC

از ۱۱ آوریل، قیمت LTC در محدوده بین ۳۹.۵ و ۴۳.۵ دلار معامله می‌شود. در حالی که حرکت‌های کوچکی در بالای و زیر این محدوده انجام داده است، قیمت بعد از آن دوباره به داخل محدوده بازگشته است.

علاوه بر این، قیمت از ۷ آوریل به دنبال یک خط مقاومت نزولی بود. در ۲۳ آوریل، قیمت بالای این خط مقاومت نزولی شکسته است و آن را با یک شکست از محدوده مذکور در روز بعد دنبال کرد.

بنابراین انتظار می‌رود قیمت حرکت صعودی خود را ادامه دهد تا به نزدیکترین منطقه مقاومت در ۴۷ دلار برسد.

تحلیل LTC

تحلیل LTC

BNB

قیمت BNB در داخل کانال صعودی کوتاه مدت معامله می‌شود و از ۷ آوریل این کار را انجام داده است. هر دو خط مقاومت و حمایت چندین بار اعتبار داده شده‌اند.

در ۲۱ آوریل، قیمت خط حمایت صعودی را لمس کرد و حرکت صعودی را آغاز کرد که هنوز ادامه دارد. روز بعد، قیمت بالای یک خط مقاومت نزولی کوتاه مدت شکسته شد و قبل از اندکی کاهش، به قله ۱۷.۱ دلار رسید.

از آنجایی که در RSI هیچ واگرایی وجود ندارد، انتظار می‌رود که قیمت تا خط مقاومت ۱۶.۸ دلار و احتمالاً خط مقاومت کانال همچنان افزایش یابد.

تحلیل آلت کوین BNB

تحلیل آلت کوین BNB

EOS

قیمت EOS از ۱۳ مارس تاکنون خط حمایت صعودی بلند مدت را دنبال کرده است، و بارها آن را تأیید کرده است. اخیراً در ۲۰ آوریل ، این قیمت سرعت افزایش خود را تسریع کرده است.

در حال حاضر، قیمت معاملات در نزدیکترین منطقه مقاومت، در ۲.۷۵ دلار یافت می‌شود. EOS  یک الگوی دو قله ایجاد کرده است که الگوی معکوس نزولی محسوب می‌شود. علاوه بر این، این الگوی با واگرایی در RSI ترکیب شده است، نشانه ای از کاهش قیمت.

با کاهش قیمت، احتمالاً یک بار دیگر خط حمایت صعودی را لمس خواهد کرد.

تحلیل آلت کوین EOS

تحلیل آلت کوین EOS

XTZ

قیمت از زمان رسیدن به کف قیمت در تاریخ ۱۳ مارس، خط حمایت صعودی را دنبال کرده است. و برای آخرین بار در تاریخ ۲۰ آوریل آن را لمس کرد و حرکت صعودی را آغاز کرد که هنوز ادامه دارد. علاوه بر این، در تاریخ ۲۲ آوریل، قیمت از یک خط مقاومت نزولی که از ۱۹ فوریه آغاز شده بود، شکسته شد.

از آن زمان، قیمت در مرحله ایجاد سومین کندل انگالفینگ صعودی پی در پی است. هم اکنون، در منطقه مقاومت ۲.۷۵ دلاری معامله می‌شود. از آنجایی که قیمت هنوز هیچ ضعفی را نشان نمی‌دهد، و RSI هیچ واگرایی نزولی ایجاد نکرده است، XTZ  احتمالاً همچنان در حال افزایش است و احتمالاً به سطح مقاومت بعدی با قیمت ۳.۳ دلار می‌رسد.

تحلیل XTZ

تحلیل XTZ

LINK

قیمت LINK در داخل گوه صعودی معامله می‌شود و از ۷ آوریل این کار را انجام داده است. علاوه بر این، از ۱۳ مارس خط حمایت صعودی بلند مدت را دنبال می‌کند.

قیمت به انتهای پیش بینی شده گوه نزدیک می‌شود و در حال حاضر معاملات بسیار نزدیک به خط مقاومت این گوه است. علاوه بر این که گوه یک الگوی معکوس نزولی محسوب می‌شود، و RSI  واگرایی قابل توجهی را ایجاد کرده است. این نشان می‌دهد که احتمالاً قیمت کاهش می‌یابد.

تحلیل آلت کوین LINK

تحلیل آلت کوین LINK

در صورت انجام چنین کاری، انتظار می‌رود که قیمت به خط حمایت صعودی بلند مدت مذکور برسد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل آلت کوین ۶ اردیبهشت ۹۹» با ما درمیان بگذارید.

7 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

یک نظر

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *