تحلیل آلت کوین های XRP، BCH، BSV، LTC

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
تحلیل آلت کوین 17 اردیبهشت 99

تحلیل آلت کوین های XRP، BCH، BSV، LTC

آنچه در این مقاله میخوانید :

نکات برجسته تحلیل آلت کوین ها

  • قیمت XRP در کوتاه مدت در محدوده ۲۴۳۰ تا ۲۴۹۰ ساتوشی انجام می‌شود.
  • در تاریخ ۳۰ آوریل، قیمت BCH از ناحیه حمایت قابل توجهی که در ۰.۰۲۹۵ ساتوشی یافت می‌شود، شکسته شد.
  • در تاریخ ۳۰ آوریل، قیمت بیت کوین sv از ناحیه حمایت ۰.۰۲۵ ساتوشی شکسته شد و سرعت کاهش آن را بسیار تسریع کرد.
  • قیمت لایت کوین در ۱۴ فوریه به بالاترین قیمت در ۰.۰۰۸۱ رسید و از آن زمان رو به کاهش است.

XRP

قیمت XRP در کوتاه مدت در محدوده ۲۴۳۰ تا ۲۴۹۰ ساتوشی انجام می‌شود. در حالی که قیمت باعث شده دو تلاش ناکام برای شکستن وجود داشته باشد، خط حمایت در تمام این محدوده دست نخورده است.

RSI  ساعتی واگرایی چشمگیر صعودی ایجاد کرده است، که نشان می‌دهد احتمالاً قیمت آن در ۲۴۹۰ ساتوشی به سمت بالا حرکت می‌کند. این امکان همچنین این واقعیت را تقویت می‌کند که XRP بالاتر از حمایت طولانی مدت استراحت می‌کند.

تحلیل XRP

تحلیل XRP

BCH

در تاریخ ۳۰ آوریل، قیمت BCH از ناحیه حمایت قابل توجهی که در ۰.۰۲۹۵ ساتوشی یافت می‌شود، شکسته شد. قیمت آن را به عنوان مقاومت در روز بعد تأیید کرد و از آن زمان در حال کاهش است. شکستن این منطقه حمایت، یک رشد قابل ملاحظه است، زیرا قیمت از ژانویه تاکنون به طور کامل زیر آن معامله نشده است.

نزدیک‌ترین منطقه حمایت در ۰.۰۲۶۵ ساتوشی یافت می‌شود، منطقه‌ای طولانی مدت که از آگوست ۲۰۱۹ برقرار است، به استثنای یک دوره دو هفته‌ای در دسامبر ۲۰۱۹. در حالی که RSI در محدوده پر فروش است، هنوز هیچ اثری از واگرایی صعودی در آن ایجاد نشده است. بنابراین انتظار می‌رود که روند نزولی قیمت تا زمان رسیدن به این منطقه حمایت ادامه یابد.

تحلیل آلت کوین BCH

تحلیل آلت کوین BCH

BSV

در تاریخ ۳۰ آوریل، قیمت بیت کوین sv از ناحیه حمایت ۰.۰۲۵ ساتوشی شکسته شد و سرعت کاهش آن را بسیار تسریع کرد. این ارز پس از گذشت سه روز، در ۰.۰۲۲۷ ساتوشی به منطقه حمایت بعدی رسید و از آن زمان به بعد نزدیک به آن سطح در تجارت بود.

پیش بینی می‌شود قیمت در این سطح حمایت صعود کرده و به سمت منطقه حمایت قبلی با ۰.۰۲۵ ساتوشی حرکت کند. این حرکت احتمالاً اعتبار آن منطقه به عنوان مقاومت است که با یک حرکت رو به پایین بعد از آن همراه است.

تحلیل BSV

تحلیل BSV

LTC

قیمت لایت کوین در ۱۴ فوریه به بالاترین قیمت در ۰.۰۰۸۱ رسید و از آن زمان رو به کاهش است. نرخ کاهش در آغاز ماه مارس شتاب گرفت. علاوه بر این، LTC  از سپتامبر سال ۲۰۱۹ به بعد، چهار مرتبه از آن حمایت کرده است.

انتظار می‌رود قیمت تا زمانی که دیگر به این خط حمایت برسد، کاهش می‌یابد. این حمایت از تقاطع بین ۵۰ MA روزه و ۲۰۰ روزه است که نزدیک‌ترین مقاومت برای قیمت است.

با این حال،RSI  روزانه واگرایی قابل توجه صعودی ایجاد کرده است، نشانه ای از افزایش قیمت که ممکن است پس از رسیدن به این خط حمایت اتفاق بیافتد.

تحلیل آلت کوین LTC

تحلیل آلت کوین LTC

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل آلت کوین های XRP، BCH، BSV، LTC» با ما درمیان بگذارید.

6 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *