نهنگ های بیت کوین ۳.۵ میلیارد دلار ‌‌BTC انباشته کرده اند

۳۰ خرداد ۱۴۰۲
نهنگ های بیت کوین 3.5 میلیارد دلار ‌‌BTC انباشته کرده اند

تثبیت اخیر قیمت ارز دیجیتال پیشرو به بالای ۲۷۰۰۰ دلار با انباشت قابل توجه نهنگ های بیت کوین همراه بود.

بازار بیت کوین شاهد فعالیت های نهنگ هایش بود که به طور فعال BTC بیشتری را در دو ماه گذشته انباشته کردند. در حالی که به نظر می رسید قیمت ارز دیجیتال پیشرو اخیرا کاهش یافته است، کیف پول های دارندگان بزرگ BTC، از اوایل آوریل در مجموع ۳.۵ میلیارد دلار جمع آوری کردند.

انباشت نهنگ های بیت کوین حین نوسان قیمت

سانتیمنت، گزارش داد که نهنگ های BTC  مقدار بیشتری از این کریپتو را در میان کاهش قیمت ماه های اخیر، جمع آوری کردند. کیف پول هایی وجود دارند که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بی تی سی را در خود جای دادند. اینها مجموعاً از هفته اول آوریل به ارزش ۳.۵ میلیارد دلار BTC را به دست آوردند.

انباشت نهنگ های بیت کوین معمولاً چشم‌انداز مثبتی را نشان می دهد، زیرا این سرمایه‌گذاران چشم‌انداز بلندمدت دارند و ممکن است افزایش قیمت در آینده را پیش ‌بینی کنند.

اقدام قیمت BTC

غول سرمایه ‌گذاری چندملیتی آمریکایی بلک راک با ثبت درخواست یک صندوق سرمایه‌ گذاری مبادلات بیت کوین (ETF) در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شتاب صعودی BTC را افزایش داد.

از امروز، اولین ارز دیجیتال با قیمت ۲۶,۸۶۹.۱۲ دلار معامله می شود که تثبیت نسبتاً پایدار بالای سطح ۲۷,۰۰۰ دلار را نشان می دهد. پایین ترین سطح ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال ۲۶,۳۳۸.۵۴ دلار و بالاترین قیمت ۲۷,۱۴۷.۴۷ دلار بود که دامنه معاملات باریک را نشان می دهد.

به نقل از کوین گیپ، با نگاهی به چند ماه گذشته، این ارز دیجیتال در ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ به بالاترین سطح اخیر خود یعنی ۳۰۴۰۴ دلار رسید. با این حال در ۱۱ مارس نیز افت قابل توجهی را به ۲۰۱۸۷ دلار تجربه کرد.

طبق گزارشات میهن سیگنال، انباشت نهنگ های بیت کوین نیز تاثیر بسزایی در روند رشد قیمت این ارز دیجیتال خواهد داشت.

منبع:کوین گیپ
1 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *