قیمت شیبا اینو در خطر سرازیری است!

۰۹ اسفند ۱۴۰۱
قیمت شیبا اینو در خطر سرازیری است!

وویجر در حال فروش فوری دارایی های ارز دیجیتال خودش است. آیا ممکن است قیمت شیبا اینو در روزهای آینده کاهش یابد؟

وویجر که یک وام ‌دهنده ارزهای دیجیتال است، در ماه جولای تمام معاملات خود را متوقف کرد. به دنبال آن این پلتفرم درخواست حمایت از ورشکستگی را ارائه کرد. وویجر اکنون باعث تزلزل بازار کریپتو شده است. طبق گزارش‌ ها، این پلتفرم به سرعت در حال فروش دارایی ‌های ارزهای دیجیتال خود را با نرخی کمتر است. بسیاری از سرمایه گذاران نگران هستند که معاملات اخیر وویجر منجر به کاهش قیمت بیشترین دارایی های این شرکت، به ویژه اتریوم و قیمت شیبا اینو شود.

ویجر دارایی های شیبا اینو را می فروشد

طبق گزارشات، Voyager Digital در ماه فوریه تقریباً ۱۲۱ میلیون دلار دارایی دیجیتال به صرافی‌ های مختلف منتقل کرد. این پلتفرم در ۴ روز گذشته حدود ۱۵۰ میلیون دلار استیبل کوین USDC از فروش ارز دیجیتال دریافت کرد.

پیش از این، شرکت امنیتی بلاک چین PeckShield گزارش داده بود که وویجر ۲۵۰ میلیارد به ارزش تقریبی ۳.۲ میلیون دلار را به Coinbase منتقل کرده است. گزارشات Etherscan نشان می ‌دهد که انتقال SHIB در ساعت ۳:۰۹ بعد از ظهر در ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ انجام شد.

قیمت شیبا اینو کاهشی می شود؟

حتی پس از فروش میلیاردها SHIB، همان کیف پول در حال حاضر بیش از شش تریلیون شیبا اینو در خودش دارد. این آدرس در میان ۲۰ دارنده بزرگ توکن های SHIB قرار دارد.

قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت اخیر ۲.۲۷ درصد و در ۷ روز اخیر بیش از ۸ درصد کاهش داشت. SHIB در زمان انتشار این مقاله میهن سیگنال با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۱۲۳۶ دلار معامله می شود. حجم معاملات یک روزه آن با ۱۱.۲۸ درصد کاهش به ۱۹۰ میلیون دلار رسید.

با نگاهی به قیمت اخیر Shiba Inu، انتظار می‌ رود که پلتفرم وویجر مقادیر بالای شیبا اینو خود را برای احیای سرمایه ‌ها بفروشد. این موضوع می تواند باعث کاهش قیمت شیبا اینو همراه با سایر ارزهای دیجیتال شود.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

اریترون

اریترون

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

آبان تتر

آبان تتر

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع:کوین گیپ
1 نفر این مطلب را پسندید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

‫2 نظر

  • تعداد رمزارزها و خیلی دیتای دیگه نیاز به آپدیت داره – سایت رو ول نکنید به امان خدا

  • اره مجلس میتونه مالیات بگیره …خخخ ..کسی پول تو صرافی ایرانی نگه نمیداره که …همه میبرن صرافی خارجی برا رمز ارزها…این طرح مسخرشون هم فقط به خروج بیشتر پول کمک میکنه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *