چه شد که استخوان شیبا اینو یک دفعه جهش کرد؟!

۰۸ اسفند ۱۴۰۱
چه شد که استخوان شیبا اینو یک دفعه جهش کرد؟!

پس از اینکه شیتوشی کوساما دوباره به راه اندازی شیبا اینو اشاره کرد، قیمت استخوان شیبا اینو (BONE) شدیدا افزایش یافت.

علاقه مندان به Shiba Inu توجهشان به حرکت جدید شیتوشی کوساما جلب شده است. چیزی که ممکن است مربوط به راه اندازی شیباریوم باشد یا نباشد. گمانه ‌زنی ‌ها در مورد راه‌ اندازی بلاک چین L2 نیز به BONE کمک کرد که از نظر ارزش بازار از میم کوین های دیگر پیشی بگیرد.

قیمت استخوان شیبا اینو ناگهان افزایش می یابد

طرفداران SHIB تصور می کردند که Shytoshi Kusama از سه نقطه ای که در بیو توییتر خود گذاشت، به عنوان نماد استفاده می کند. این نماد در ذهن طرفداران گویای آن است که اکنون زمان به روز رسانی نسخه بتا شیباریوم شروع شده است. براین اساس قیمت توکن استخوان شیبا اینو یا BONE در ۲۴ ساعت اخیر افزایش یافت.

همانطور که قبلا گفتیم، BONE به عنوان توکن گاز در Shibarium Layer-2 به کار خواهد رفت. قیمت آن در ۲۴ ساعت اخیر ۴ درصد افزایش یافت و آن را به یکی از برترین میم کوین ها تبدیل کرد. از آنجایی که این ارز دیجیتال در فهرست صرافی Gate.io قرار دارد،  این افزایش توسط این پلتفرم نیز پشتیبانی می شود.

طبق گزارشات قبلی Coingape، این صرافی استخوان شیبا اینو یا BONE را در فهرست خود قرار می دهد. این پلتفرم که بیش از ۱۲ میلیون کاربر دارد، صفحه معاملات خود را برای ShibaSwap، به روز کرد.

در زمان نگارش این مقاله میهن سیگنال، BONE با قیمت ۱.۹۰ دلار معامله می شد. در ۳۰ روز اخیر ۴۲ درصد افزایش یافت و در یک هفته نزدیک به ۱۸ درصد افزایش یافت. با حجم معاملات یک روزه ۱۲,۹۰۲,۶۸۴ دلاری، این میم کوین علاقه و تقاضای قوی سرمایه گذاران را نشان می دهد.

Shibarium یکی از مهم ترین به روزرسانی های Shiba Inu است. BONE نقش مهمی در شیباریوم ایفا خواهد کرد، زیرا توکن گاز مورد استفاده در Layer-2 خواهد بود. پیش از راه‌اندازی نسخه بتا (شیباریوم)، دارندگان استخوان شیبا اینو دوست دارند پیشرفت های بزرگتری از این ارز دیجیتال ببینند. آنها انتظار دارند که این میم کوین در فهرست پشتیبانی صرافی ‌های بزرگی چون بایننس و کوین بیس قرار بگیرد.

منبع:کوین گیپ
1 نفر این مطلب را پسندید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *