تحول بزرگ شیبا اینو در شرف راه اندازی است

۰۹ اسفند ۱۴۰۱
تحول بزرگ شیبا اینو در شرف راه اندازی است

شیباریوم به زودی راه اندازی می شود. بیایید بیشتر در مورد چیزی که شیتوشی کوساما، سازنده شیبا اینو معرفی کرده، توضیح دهیم.

شیباریوم چه زمانی راه اندازی می شود؟ این سوال از پایان سال ۲۰۲۲ در ذهن همه سرمایه گذاران بود.  ارتش Shiba Ino از ژانویه ۲۰۲۳ به شدت منتظر راه اندازی شیباریوم است. کوساما بدون اینکه اطلاعات واقعی را افشا کند، اشاره هایی به راه اندازی این پلتفرم می کند. تاریخ راه اندازی بتا یا شبکه اصلی اما اکنون، ما چیز محکمی برای تکیه کردن داریم.

آیا شیباریوم سرمایه گذاران بیشتری را جذب می کند؟

در ۲۷ فوریه، وقتی شیتوشی راه اندازی پورتال شیباریوم را اعلام کرد، کل جامعه شیبا اینو هیجان زده شدند. برای مشارکت در سرمایه گذاری و دسترسی به مزایای این پلتفرم، باید اول فرم پذیرش را پر کنید. این راه به مردم این امکان را می دهد که بهترین پروژه ها را پیدا کنند و آنها را با افرادی که می توانند کمکی کنند، به اشتراک بگذارند.

بسیاری از اینفلوئنسرهای SHIB آخرین به‌روزرسانی‌ ها را در توییتر خود به اشتراک می‌ گذارند. یکی از این افراد @LucieSHIB، سازنده محتوا و عضو ارتش Shib است. او هنگام به اشتراک گذاشتن تصویر فرم ثبت نام، از کوساما عذرخواهی کرد و نوشت:

“برای اطمینان از ایمن بودن هویت شما، من فقط فرم را با اطلاعاتی که می خواهم به اشتراک بگذارم پر کرده ام.”

پس از این، مردم در مورد اینکه آیا باید فرآیند KYC را طی کنند یا نه سردرگم شدند. اما از شانس آنها، یکی دیگر از اعضای جامعه شیبا اینو این سردرگمی را رفع کرد. لازم نیست هنگام پر کردن فرم پذیرش، نام واقعی خود را بنویسید و KYC کاملا اختیاری است.

لایه ۲ شیبا اینو هنوز راه نیفتاده است

در کنار این پیشرفت‌ ها، تیم هنوز تاریخ دقیق عرضه را فاش نکرده است. اما کوساما تأیید کرد که تیم آماده است تا آن را در اسرع وقت منتشر کند. وی همچنین نام گروه تلگرام را به «شیباریوم تک» تغییر داد و تا پایان این هفته امکان چت برای همه بازگشایی خواهد شد.

قیمت شیبا اینو در زمان نگارش این مقاله توسط میهن سیگنال، ۰.۰۰۰۰۱۲۶۶ دلار است. با ارزش بازار ۶۹۵۵۸۳۹۸۶۴ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته، این ارز دیجیتال ۳.۸۱ درصد افزایش یافت و اکنون ۲۱۳,۵۶۶,۲۵۵ دلار است. در همان زمان، طبق ردیاب CoinMarketCap، عرضه در گردش شیب تقریباً ۵۴۹,۰۶۳,۲۷۸,۸۷۶,۳۰۲ است.

منبع:کوین گیپ
2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *