رشد خیره کننده ترا لونا ادامه دارد

۱۷ آذر ۱۴۰۰
رشد خيره كننده ترا لونا ادامه دارد

ارز ترا لونا از ١٠ ارز برتر بازار بهتر عمل کرده است و تا رسیدن به اوج قیمتى جدید خود فاصله اى ندارد.

عملکرد ارز ترا لونا، با رشد ٣٩/۴ درصدى هفته اى اخیر خود، از ١٠ ارز برتر بازار فراتر رفت.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از CoinGecko، ارز Terra Luna که اخیرا سروصداى زیادى به پا کرده بود، هفته پر سودى را پشت سر گذاشت و ٣٩/۴ درصد رشد کرد. همچنین این ارز در طى یک ماه اخیر شاهد ۴٠/٢ درصد و در طى یک سال گذشته نیز، ١۴٢۴۴ درصد رشد قیمتى داشته است.

گفتنى است این ارز فاصله اى تا ثبت اوج قیمتى جدید خود ندارد.

اخیرا خبرگذارى یوتودى در گزارشى از وضعیت اصلاح بازار ارز دیجیتال، لیستى از توکن هایى که درحال بازپس گیرى قیمت قبلى خود بوده اند، منتشر کرد. بر اساس این گزارش، ارز ترا لونا در تاریخ ۴ دسامبر، به اوج قیمتى قبلى خود در سطح ٨۵/۵٠  دلارى رسید، گفتنى است این اتفاق قبل  از تبدیل ناگهانى معاملات بازار به معاملات فروش افتاده است.

ترا لونا از تاریخ نوامبر تاکنون توانسته ثبات قیمتى خوبى داشته باشد و با پیشى گرفتن از ارزهاى برجسته دوج کوین، آوالانچ و شیبا اینو، جزو ١٠ ارزبرتر و پرمخاطب بازار ارزهاى دیجیتال قرار بگیرد.

این شبکه در ماه اکتبر، به‌روزرسانی کلمبوس ۵  خود را به پایان رساند. به‌روزرسانی کلمبوس ۵ (Columbus-5) فشار ضدتورمی را به توکن LUNA ارائه می‌دهد و تعامل‌ پذیری بین ترا و سایر شبکه های بلاکچین را افزایش می‌دهد.

کلمبوس ۵ همچنین می‌ تواند با ایجاد شبکه‌ها و پروژه غیرمتمرکز جدید، باعث رشد تقاضا برای ترا و UST شود. ویژگی ضدتورمی لونا نیز می‌تواند قیمت این رمز ارز را افزایش دهد.

گفتنى است بعد از انتشار آپدیت جدید شبکه لونا، تعداد ١٠٠/۵ میلیون ارز ترا لونا توسط طرفداران این شبکه، معامله شده است.

منبع:u.today.com
5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *