حقوق بیت کوینى پارلمان بلژیک

۰۸ بهمن ۱۴۰۰
حقوق بيت كوينى پارلامان بلژيك

یکی از نمایندگان پارلمان بلژیک حقوق خود را به بیت کوین تبدیل کرد، او اولین کسى در برلین میباشد که حقوق خود را از این پس به بیت کوین دریافت خواهد کرد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از کوین تلگراف، یک نماینده پارلمان بلژیکى، به تازگى قبول کرده است تا حقوق ماهیانه خود را که معادل با ۵۵٠٠EUR  میباشد را از این پس به بیت کوین تعویض کند.

گفتنى است حقوق این نماینده از این پس به بیت کوین و توسط پلتفرم معاملاتى ارز دیجیتال محبوب Bit4you، پرداخت خواهد شد.

کریستوف دی بوکلیر (Christophe De Beukelaer)، نماینده پارلمان بروکسل، اولین سیاستمدار اروپایی است که حقوق خود را به بیت کوین دریافت می‌کند.

بوکلیر، که نماینده حزب Humanist Democratic Centre (CDH) میباشد، امیدوار است که حرکت او الهام‌ بخش دیگر سیاستمداران باشد تا بروکسل و بلژیک نیز نقشی مؤثر در صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشند. 

بوکلیر در ادامه اظهاراتش به شهردار نیویورک سیتى، اریک آدمز اشاره کرد و اورا به عنوان یک الگو معرفى کرد. او همچنین راهکارها و سیاست هاى ایالات هاى آمریکایى در راستاى پیشرفت در صنعت ارزهاى دیجیتال و تلاش براى تبدیل شدن به قطب ارزهاى دیجیتال را نیز تحسین کرد.

اریک آدمز، شهردار نیویورک سیتى، حدود سه ماه، تمام حقوق خود را به بیت کوین تبدیل کرد و از آن در راستاى تبدیل نیویورک به قطب ارزهاى دیجیتال، استفاده کرد. بدین ترتیب من فکر میکنم هنوز براى بروکسل دیر نشده تا خود را به قطب اصلى صنعت ارزهاى دیجیتال تبدیل کند.

بر اساس اظهارات پیشین آقای آدامز، پیداست او قصد دارد از فرانسیس سوارز که به تازگی دوباره به عنوان شهردار میامی انتخاب شده، پیشی بگیرد. آقای سوارز بعد از پیروزی در انتخابات در توییتر نوشت چک اول حقوقش را به بیت‌ کوین دریافت کرد.

آقای سوارز همچنین گفته بود دوست دارد میامی را به قطب نوآوری در ارز‌های دیجیتال تبدیل کند.

اریک آدامز در توییتر خود نوشت: “ما در نیویورک همیشه دست به کارهای بزرگ می‌زنیم، بنابراین من هم بعد از شهردار شدن، حقوق سه ماه اول کارم را به بیت ‌کوین دریافت خواهم کرد.”

منبع:cointelegraph.com
8 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

‫2 نظر

  • صرافی اتراکس با صرافی های ایرانی کار نمیکنه

  • میشه لینکش رو بدید ازش استفاده کنیم؟
    بنظرم تحریم باشیم و برای ایرانیا قابل استفاده نباشه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *