تحلیل قیمت چین لینک: خروج از وضعیت قرمز | ۲۰ خرداد

۲۰ خرداد ۱۴۰۱
تحلیل قیمت چین لینک: سیگنال های مختلف با وجود بازگشت قیمت | 17 دی

بریک اوت جدید الگوی سر و شانه معکوس باعث شده چین لینک برای اولین بار در دو ماه گذشته نوارهای EMA خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

با اینکه روند بلندمدت همچنان نزولی بودن را نشان می دهد، خریداران لینک توانسته اند بعد از مدت‌ها چندین شمع پوشای صعودی را ثبت کنند.

برای اینکه مشخص شود آیا تغییر روند به وقوع خواهد پیوست باید نگاه دقیق تری به وضعیت تکنیکال و احساسات بازار داشته باشیم.

نمودار یک روزه قیمت چین لینک / تتر

نمودار یک روزه قیمت چین لینک / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

در بازار چین لینک پس از افت تا کف ۲۲ ماهه در ۱۲ می، سرانجام فشار فروش در روزهای اخیر کاهش یافته است. پس از دوره سه هفته ای تقویت در نزدیکی محدوده ۶.۵ دلار، الگوی سر و شانه معکوس به نفع خریداران عمل کرده است.

این قدرت کافی برای عبور و تبدیل مقاومت خط روند دو‌ماهه به حمایت را ایجاد کرده است. در نتیجه، اندیکاتور سوپرترند به مدت چندین هفته در محدوده سبز قرار گرفته است.

با توجه به کندل های چکش صعودی که اخیرا ثبت شده، ادامه بازیابی بالاتر از EMA 55 می تواند راه را برای بازیابی بیشتر قیمت در روزهای آینده هموار کند.  هدف خریداران پس از عبور از نوارهای EMA، رسیدن به بازه ۱۰ تا ۱۱ دلار است.

هرگونه بازگشت از EMA-55 می تواند موجب پولبک به سمت نزدیک ترین حمایت در خط روند شود و بازیابی قیمت را به تأخیر بیندازد.

اندیکاتورهای تکنیکال چین لینک

در بین اندیکاتورها، RSI پس از بالارفتن از سطح تعادل، به خوبی احیا شده است. با وجود افزایش قیمت اخیر، هنوز این اندیکاتور به وضعیت اشباع خرید نرسیده بنابراین خریداران هنوز می توانند رالی کوتاه مدت را ادامه دهند.

اندیکاتورها در نمودار یک روزه قیمت چین لینک / تتر

اندیکاتورها در نمودار یک روزه قیمت چین لینک / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

خط مکدی (آبی) در هفته های اخیر رشد ثابتی داشته است. حرکت بالای سطح صفر، مومنتوم قوی صعودی را تایید خواهد کرد. با این حال، بازگشت CMF از مقاومت بلندمدت خود می تواند پیش بینی بازیابی احتمالی قیمت را به تأخیر بیندازد.

نتیجه گیری

با توجه به نشانه های مثبت در اندیکاتورهای تکنیکال، بسته شدن قیمت بالای نوارهای EMA می تواند راه برای تست کردن سطح ۶۱.۸ درصد ریتریسمنت فیبوناچی هموار کند. این در حالی است که بازگشت CMF می تواند فاز احیای قیمت را تهدید کند. همچنین برای پیش بینی دقیق حرکت بعدی، باید احساسات کلی بازار را در نظر گرفت.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت چین لینک: خروج از وضعیت قرمز | ۲۰ خرداد» با ما درمیان بگذارید.

منبع:ambcrypto
7 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

یک نظر

  • مردم عزیز کشورم من فقط یک کلام میگم آیا تو کشور ما مسولیت بالا راست گفتن حقیقت گفتن چقدر فقر بیچارگی تو کشور به وجود آوردن تهدیدهایی که میگن کشورهای به غیر از ایران کلاه بردارهستن چرا بچهاشون اونبر طرف آب دارن زندگی میکن حتی تو همین قرعه کشی ها شرکت میکنن بهترین ماشینهاروسوار میشن وفقط به مردم ایران که دارن تو مرداب مشکلات نداشتن فرومیرین دم از کلاهبرداری بقیه کشورها میزنن من شرکت نکردم ولی میدونم لاعقل مثل کشور ما مثل مسولین کشورما دروغ نمیکنی سر مردم رو کلاه نمیزارن تا کی مردم میخواین این حرفهای این مسولین کشور واطرافیاشون باور کنید خسته نشدید بچهامون ندارن نابود میکنن

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *