تحلیل قیمت پولکادات: به سوی هدف ۸ دلار| ۱۷ اردیبهشت

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
تحلیل قیمت پولکادات: به سوی هدف 8 دلار| 17 اردیبهشت

قیمت پولکادات (DOT) به تازگی بازگشت باشکوهی داشته و توانسته بالاتر از ۷ دلار باقی بماند. دات که از ماه مارس روند نزولی را در پیش گرفته بود نشانه هایی از بازگشت بروز داده است. تحلیل احساسات نشان می دهد احتمال رشد چشمگیر در آینده نزدیک وجود دارد.

در هفته گذشته، پولکادات حدود ۸.۵ درصد افزایش قیمت داشته که با در نظر گرفتن روند نزولی آن از ماه مارس قابل توجه است. قیمت در ۶.۴۰ دلار حمایت قوی داشته و الگوی کف دوقلو تشکیل داده که یک الگوی تغییر روند صعودی است. این الگو نشان می دهد قیمت به پایین ترین سطح خود رسیده و احتمالا رشد خواهد کرد. پس از آن، قیمت از سطح ۷ دلار و میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه هم عبور کرده است.

بر اساس تحلیل میهن سیگنال، بعد از تشکیل الگوی کف دوقلو، ریکاوری باشکوهی صورت گرفته و قیمت در ۶.۸۸ دلار تثبیت شده است. پس از آن دات از مقاومت SMA-20 ، SMA-200 و سطح ۷ دلار عبور کرده و در حوالی ۷.۲۷ دلار آرام گرفته است.

نمودار روزانه قیمت پولکادات / دلار

نمودار روزانه قیمت پولکادات / دلار

حمایت های دات در ۶.۴۰ دلار، SMA-20 در ۷ دلار و SMA-200 در ۷.۲۰ دلار قرار دارند.

امروز قیمت پولکادات حدودا ۱.۰۴ درصد رشد داشته که آن را تا ۷.۵۰ دلار بالا برده است. اگر احساسات صعودی پایدار باشد، احتمالا مقاومت ۸ دلار تست خواهد شد.

در میان اندیکاتورها، مکدی احساسات شدید صعودی و فشار خرید قوی را نشان می دهد. پارابولیک SAR هم صعودی شده در حالی که RSI در سطح ۵۱ قرار دارد و فاصله زیاد با حالت اشباع خرید در بازار را نشان می دهد.

در صورتی که احساسات نزولی به بازار برگردد، افت تا حمایت ۷ دلار اولین سناریوخواهد بود. در صورت شکسته شدن این سطح، حمایت ۶.۴۰ دلار هدف بعدی است.

 

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت پولکادات: به سوی هدف ۸ دلار| ۱۷ اردیبهشت» با ما درمیان بگذارید.

منبع:cryptodaily
برای این مطلب رای ثبت نشده
اولین رای دهنده باش!
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *