چرا بیت کوین، چین لینک و دوج کوین، اکثر توجه ها را در بازار به خود جلب کرده اند؟!

۰۳ آبان ۱۴۰۳
چرا بیت کوین، چین لینک و دوج کوین، اکثر توجه ها را در بازار به خود جلب کرده اند؟!

نوسانات همچنان بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد و بیت کوین (BTC)، چین لینک (LINK) و دوج کوین (DOGE) بیشترین توجه ها را به خود جلب کرده اند. بر اساس داده های پلتفرم Santiment، ارزش کل بازار با ۲.۰۵ درصد کاهش به ۲.۲۸ تریلیون دلار رسیده است که روندهای مشاهده شده در بازار سهام را نشان می دهد.

Santiment  ده ارز دیجیتال را نشان داده که اکثرا نسبت به روند صعودشان خوش بین هستند و این امر نشان دهنده علاقه شدید جامعه به آنها است. چین لینک این گروه را رهبری می کند، به ویژه به دلیل ویژگی های جدید حفظ حریم خصوصی آن در پروتکل Cross Chain Interoperability. سایر کریپتو های ذکر شده عبارتند از بیت کوین، Goat Network، Dogecoin، XRP، PEPE، Filecoin، Shiba Inu، EigenLayer و Beam. بیت کوین به دلیل قوانین دولتی و جنجال های اخیر همچنان کریپتو جنجالی بازار است.

دوج کوین توجه خرده‌فروشی‌ها را جلب کرده است و گمانه زنی ها در مورد انباشت نهنگ‌ها و ETF‌ها، حکایت از افزایش احتمالی قیمت آن دارد. اگرچه قیمت‌های فعلی پایین‌تر هستند، اما سفته‌بازی‌های بازار ممکن است منجر به سودهای کوتاه‌مدت شوند.

پیش‌بینی‌های بازار در رابطه با قیمت بیت‌کوین خوش بین است و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که اوج قیمت بیت کوین تا پایان سال بین ۲۲۰۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰۰ دلار باشد، به خصوص اگر روند صعودی طلا را تقلید کند.

منبع:کوین گیپ
برای این مطلب رای ثبت نشده
اولین رای دهنده باش!
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *