صعود بیت کوین به دنبال درخواست خالق دوج کوین

۲۵ اسفند ۱۴۰۰
صعود بیت کوین به دنبال درخواست خالق دوج کوین

همزمان با تقاضای خالق دوج کوین برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال، بیت کوین به ۴۱۵۰۰ دلار افزایش می یابد.

بیت کوین همچنان در یک محدوده قیمت حرکت می کند. به نظر می رسد که این ارز دیجیتالی پیشرو که فراز و نشیب متعددی در مقطع کوتاهی تجربه کرده است، شکست ناپذیر است؛ به همین دلیل است که خالق دوج کوین، بیلی مارکوس، از بازار تقاضا دارد که این ارز دیجیتال دوباره صعودی شود. او تا حدودی در این امر موفق بود.

خالق اولین Memecurrency در توییت خود از جامعه معامله گران پرسید که آیا این ارز دیجیتال می تواند یک بار دیگر بدون هیچ دلیلی صعودی شود؟ در ساعات بعدی، بیت کوین با یک جهش عظیم روبرو شد و به ۴۱۵۰۰ دلار رسید، بدون اینکه از قبل هیچ دلیلی برای صعود وجود داشته باشد.

تقریباً مسلم است که خالق دوج کوین هیچ ارتباطی با عملکرد قیمت اولین ارز دیجیتال ندارد، اما این اتفاق دنبال کنندگان مارکوس را سرگرم کرد؛ زیرا یک صعود کوتاه ‌مدتی تقریباً بعد از این پست اتفاق افتاد.

صعودی نه چندان ماندگار

خود مارکوس بعداً به توییت خود و درخواستش واکنش نشان داد، اما متأسفانه برای او و میلیون‌ ها سرمایه‌ گذار دیگر ارزهای دیجیتال، بیت کوین نتوانست بالاتر از آستانه ۴۰۰۰۰ دلار صعود کند و یک بار دیگر عقب‌ نشینی کرد.

براساس گزارش سیستم های گوناگون ردیابی بازار مانند CoinGlass، در ۱۲ ساعت گذشته، بیش از ۱۴۰ میلیون دلار سفارش از بازار به دلیل صعود و سقوط سریع بیت کوین حذف شده است.

همانطور که تاریخچه معاملاتی در TradingView نشان می دهد، جهش تا ۴۱۵۰۰ دلار کمتر از یک ساعت طول کشید. زیرا اولین ارز دیجیتال در طول یک ساعت بعدی به ۳۹۵۰۰ دلار رسید که بیت کوین را به انتهای محدوده فوق الذکر بازگرداند.

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با قیمت ۳۶۶۱۴ دلار معامله می شود. با این قیمت می تواند بخشی از ضرر اخیر سرمایه گذاری در آن را برگرداند. متأسفانه این ارز دیجیتال همچنان با حجم نسبتاً کم حرکت می کند.

منبع:u.today
1 نفر این مطلب را پسندید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

‫4 نظر

  • اینکه همش قرمزه حتی هشدار فروش داده لطفا نمودار فیبوناچی مشاهده شود

  • من سه میلیون بهشون ووچر فروختم پولشو بهم ندادن
    گفتن برو بچ نامبر تراکنش رو بگیر
    از وقتی بچ نامبر رو دادم دیگه جوابمو نمیدن

  • اگر دوج برای پرداخت توییتر باشد چی می‌شود.

  • سلام کی sol داره
    چی میشه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *