آیا فلوکی اینو تهدید بزرگی برای شیبا اینو است؟

۱۰ اسفند ۱۴۰۱
آیا فلوکی اینو تهدید بزرگی برای شیبا اینو است؟

فلوکی اینو وارد لیست ۱۰۰ رمزارز برتر شده است. این چهارمین میم کوین پس از دوج کوین، شیبا اینو و Bone است که به این لیست می‌پیوندد.

فلوکی اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. جدیدترین میم کوین از سگ شیبا اینو ایلان ماسک الهام گرفته شده و به نام آن نامگذاری شده است! با افزایش قیمت اخیر، FLOKI به ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار راه یافت.

با توجه به آمار CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله فلوکی اینو در رتبه ۹۷ این لیست قرار دارد. این ارز دیجیتال در هفت روز اخیر بیش از ۱۷.۲۸ درصد رشد کرد. سایر میم کوین‌ ها مانند Dogecoin و Shiba Inu در همان دوره ارزش خود را کاهش دادند.

فلوکی اینو وارد ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر می شود

جدا از افزایش قیمت عظیم فلوکی، پلتفرم های کاربردی الهام گرفته از آن نیز رشد کردند. از جمله Valhalla  که یک بازی متاورس NFT است،FlokiFi   که پروتکلی شامل چندین محصول DeFi، FlokiPlaces که یک بازار NFT است و یک پلت فرم آموزشی کریپتو به نام دانشگاه فلوکی.

اکنون فلوکی اینو، جایگاه BONE که نشانه حاکمیت اکوسیستم Shiba Inu است را تغییر داد. این ارز دیجیتال جایگاه ۹۷ را در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر CoinMarketCap اشغال کرد.

این نشان می ‌دهد که علی ‌رغم همه تبلیغات پیرامون شیباریوم، فلوکی توانست توجه ها را به خود جلب کند.

آیا این تهدید بزرگی برای شیبا اینو است؟

از ابتدای سال ۲۰۲۳، فلوکی اینو افزایش زیادی را ثبت کرده است.  این میم کوین در حال حاضر حدود ۰.۰۰۰۰۴۸۷۷ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴۱،۵۳۰،۹۵۸ دلار معامله می شود. طبق آمار میهن سیگنال، توکن در یک هفته نزدیک به ۱۷.۲۸ درصد افزایش یافت. همچنین در عرض یک ماه به افزایش ۱۰۰ درصدی دست یافت.

از سوی دیگر، عملکرد SHIB باعث می‌ شود که سرمایه‌ گذاران ولع بیشتری داشته باشند. شیبا اینو حدود ۰.۰۰۰۰۱۲۳۲ دلار با حجم معاملات یک روزه ۱۷۸،۰۶۹،۶۳۲ دلار معامله می شود. قیمت شیبا اینو طی هفت روز اخیر نزدیک به ۴.۱۳ درصد کاهش یافت. با این حال، این توکن در یک ماه ۲.۲۰ درصد افزایش یافت.

از این رو، فلوکی اینو نه تنها مرکز توجه را از BONE ربود، بلکه توانست از میم کوین ارشدی مانند Shiba Inu نیز بهتر عمل کند.

منبع:کوین گیپ
2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *