بلاخره از به روزرسانی مهمی در شیباریوم رونمایی شد!

۰۸ اسفند ۱۴۰۱
بلاخره از به روزرسانی مهمی در شیباریوم رونمایی شد!

شیتوشی کوساما، توسعه دهنده شیبا اینو پیوندی به وب‌سایت جدید شیباریوم و سیستم ورودی خود به اشتراک گذاشت.

تیم سازنده بلاک چین لایه ۲ Shibarium به تازگی پیوندی به وب سایت و سیستم ورودی جدید خود به اشتراک گذاشتند. پورتال «پیوستن به شیباریوم» برای تبدیل جهان به مکانی بهتر با فناوری ارزان، سریع و قدرتمند طراحی شده است. این مرکز مخصوص صاحبان مشاغل، توسعه دهندگان، تولیدکنندگان محتوا و جویندگان کاری خواهد بود که به دنبال مشارکت در اکوسیستم شیبا اینو هستند.

ورود به شیباریوم برای عموم باز است

کوساما در توییتر پیوندی را به پست وبلاگ جدید خود به اشتراک گذاشت. او در پست خود در مورد همکاری آسان در وبسایت جدید Shibarium اظهار امیدواری کرد.

این پرتال ورودی به ارتش SHIB اجازه می‌ دهد تا به بهترین پروژه‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین به افراد کمک می ‌کند تا اعتباربخش‌ های مناسب را پیدا کنند.

البته راه اندازی شیباریوم همراه با مزایای متعددی که به همراه دارد، عواقب خاصی نیز در پی خواهد داشت. Shytoshi Kusama به معامله گران ارز دیجیتال هشدار داد که مراقب توکن های جدیدی باشند که در این شبکه نوپا راه اندازی می شوند.

یادآوری مهم: همه نشانه ‌ها و محصولات موجود در شبکه بتا فقط برای اهداف آزمایشی هستند. تا زمان راه اندازی شبکه اصلی مورد کلاهبرداری قرار نگیرید و هر چیزی را که در شیباریوم پیدا می کنید خریداری نکنید.

اگرچه تاریخ عرضه رسمی شیباریوم مشخص نشده است، اما بسیاری بر این باورند که نسخه بتا هفته آینده منتشر خواهد شد.

افزایش قیمت شیبا اینو

این اعلام شیبا اینو را به سمت یک رالی صعودی سوق داد. قیمت SHIB طی ۲۴ ساعت اخیر ۴ درصد افزایش یافت. هنگام انتشار این مقاله توسط میهن سیگنال، شیبا اینو با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۱۲۸۵ دلار معامله می شود. با این حال، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۲.۳۴ درصد کاهش به ۲۰۴,۰۱۹,۹۶۸ دلار رسید.

از سوی دیگر، به نقل از کوین گیپ، قیمت BONE نیز در ۲۴ ساعت اخیر با حجم معاملات یک روزه ۱۷,۵۰۵,۷۲۰ دلار (افزایش ۴۰ درصدی) ۱ درصد افزایش داشت.

منبع:کوین گیپ
8 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *