مایکرواستراتژى ۴١۴ میلیون دلار بیت کوین خرید

۰۹ آذر ۱۴۰۰
مايكرواستراتژى ٤١٤ ميليون دلار بيت كوين خرید

موسسه کسب و کار هوش تجارى مایکرواستراتژى، با خرید مقادیر بسیارى بیت کوین، جامعه کاربران ارز دیجیتال را متعجب کرد.

شرکت مایکرواستراتژی که مایکل سیلور آن را رهبری می‌کند، بار دیگر جامعه ارزهای دیجیتال را با یک خرید بزرگ بیت کوین به ارزش ۴۱۴ میلیون دلار، شگفت‌زده کرد.

  این شرکت در اعلامیه روز دوشنبه خود اعلام کرد که از ابتداى ماه اکتبر تاکنون، اقدام به خرید ٧٠٠٨ بیت کوین در سطح قیمتى تقرییا ۵٩,١٨٧ دلار به ازاى هر کوین کرده است.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، میزان دارایى هاى بیت کوین شرکت مایکرواستراتژى، هم اکنون به ١٢١,٠۴ بیت کوین مى رسد، ارزش بیت کوین هاى تحت مالکیت این شرکت، حدود ٣٠ هزار دلار تخمین زده شده است.

همچنین به گزارش هاى منتشر شده از منابع معتبر، شرکت مایکرواستراتژى به طور خالص ٠/۶۵ درصد ذخایر کل بیت کوین بازار ارز دیجیتال را دارا مى باشد.

گفتنى است قیمت بیت کوین تحت تاثیر این خبر قرار نگرفت و همچنان در حال رشد و صعود به بالاى سطح ۵٧ هزار دلارى مى باشد.

این شرکت که توسط مایکل جى سیلور پایه گذارى شد، برای تجزیه و تحلیل داده‌های داخلی و خارجی مربوط به کسب و کارها با هدف اتخاذ تصمیمات تجاری صحیح، به توسعه نرم افزارها مى پردازد. مایکرواستراتژی چند سال بعد از شروع به کار تبدیل به یک شرکت عمومی شد و سهامش را در بازار بورس عرضه کرد، دفتر مرکزی آن در تایسونز کرنر ویرجینیای شمالی آمریکا واقع شده است.

گفتنى است  این شرکت، در اوایل سال جاری،حدود ۲۱۴۵۴ بیت کوین خریدارى کرد که چیزی حدود ۲۵۰ میلیون دلار برای این شرکت تمام شد.

به نظر مى رسد مدیریت مایکرو استراتژی MicroStrategy می خواهد این روند را ادامه دهد؛ همچنین به دنبال این شرکت، شرکت های تجاری بزرگ دیگری هم به دنبال خرید بیت کوین و سرمایه گذاری بیشتر به روی این ارز می باشند.

منبع:u.today.com
8 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

‫2 نظر

  • هنوزبه جاییکه چیزی ب اشت کنیم نرسیده که نظربدیم

  • سلام
    ایاهنوزشانس گرفتن ایردراپ لایرزیرو وجودداره

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *