هزینه گس اتریوم از ١٠٠٠ Gwie فراتر رفت

۱۴ آذر ۱۴۰۰
هزينه گس اتريوم از ١٠٠٠ Gwie فراتر رفت

معامله گران اتریوم باعث افزایش هزینه تراکنش هاى این شبکه شدند.

معامله گران اتریوم با فروش هیجانی و ناگهانی هولدینگ های خود، باری دیگر باعث بالا رفتن نجومی هزینه تراکنش های شبکه اتریوم شدند.

 در طول نوسانات شدیدی که بازار ارزهای دیجیتال تجربه کرد، معامله‌گران تمایل بیشتری به جابه‌جایی وجوه بین یکدیگر و  صرافی ها داشتند که این امر موجب افزایش چشم‌گیر هزینه تراکنش‌ های اتریوم شد. این افزایش قیمت در هزینه تراکنش اتریوم، مانعى است براى معامله گرانى که تمایلى به جابه جایى ارزهاى خود با کارمزد ۵٠ دلارى، ندارند.

در زمان اوج فعالیت‌های معاملاتی، هزینه گس اتریوم به رکورد ۹۰۵ Gwei رسید. همچنین، بزرگ ‌ترین مصرف‌ کننده گس این شبکه، نیز صرافی یونی‌سواپ بود که مسئول ۱۶ درصد از مصرف کل این مقدار نیز مى باشد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، بعد از اینکه نوسانات بازار ارزهای دیجیتال به حالت عادی بازگشت، هزینه گس نیز کاهش یافته و به میانگین ۱۵۰ Gwei رسید.

همچنین اولین نشانه هاى بازگشت قیمتى، خود را به صورت خروجى هاى معاملاتى نشان مى دهد اما هنوز خبرى از ثبات هزینه اى گس اتریوم، نیست. هم اکنون معامله گران بازار ارز دیجیتال در حال استفاده از این فرصت هستند و ارزهاى خود را براى برداشت سود هایشان از بیت کوین و اتریوم، به شبکه هاى متمرکز و غیرمتمرکز، منتقل مى کنند.

بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ، ارزش اتریوم با افت ٩ درصدى همراه بوده و هم اکنون در سطح ٣٨۶٣ دلارى، معامله مى شود، همچنین پایین ترین سطح قیمتى ثبت شده در طول روز براى این ارز، سطح ٣٣۴٢ دلارى مى باشد.

گفتنى است، قیمت دقیق گس بر اساس عرضه و تقاضا بین ماینر‏های شبکه تعیین میشود. در صورتی که قیمت گس، آستانه حداقلی آنها را برآورده نکند، کاربران شبکه که به دنبال قدرت پردازشی برای انجام تراکنش خود هستند، نمی توانند پروسه خود را تکمیل کنند.

منبع:u.today.com
5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

یک نظر

  • من پول دارم در بیتکوین سرمایه گذاری کنیم واتساپ اینستگرام تلگرام ایمو حسام الدین اسماعیل زاده ۰۹۱۴۴۲۶۹۴۴۷ بپیوندید حسام الدین اسماعیل زاده ۰۹۱۴۴۲۶۹۴۴۷ زنگ بزنید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *