فلوکی اینو توجه ویژه نهنگ های اتریوم را جلب کرده است

۳۰ بهمن ۱۴۰۱
فلوکی اینو توجه ویژه نهنگ های اتریوم را جلب کرده است

قیمت فلوکی اینو در ۲۴ ساعت اخیر ۱۶ درصد کاهش یافت. این توکن به عنوان یکی از پرمعامله ترین توکن ها در میان ۵۰۰ نهنگ برتر BSC شناخته می شود.

قیمت FLOKI در روزی که گذشت بیش از ۱۶ درصد کاهش داشت. این کاهش پس از ایجاد یک حرکت عظیم در چند روز اخیر رخ می دهد. با این حال، این ارز دیجیتال  در روزی که گذشت مقداری عقب نشینی داشت. اما به نظر می ‌رسد که نهنگ‌ های اتریوم هنوز حوصله معامله ندارند.

فلوکی اینو یکی از ۱۰ توکن برتر نهنگ هاست

WhaleStats، اوایل صبح امروز اطلاعاتی درباره تراکنش‌ های ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم  ارائه کرد. طبق این گزارشات، در ۲۴ ساعت اخیر FLOKI  یکی از ۱۰ توکن برتر در لیست ۱۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم است که خریداری کردند.

علاوه بر این، فلوکی اینو جایگاه GMT را که بیشترین معامله در میان ۵۰۰ نهنگ برتر BSC داشت، تغییر داد. طبق آمار WhaleStats، برای لحظه‌ ای کوتاه، این توکن از توکن‌ های DOGE، SHIB و GMT در رده ‌های پرمعامله پیشی گرفت. FLOKI پس از فهرست شدن در بورس Kucoin جایگاه دوم را در جدول امتیازات کسب کرد.

قیمت FLOKI بیش از ۱۶ درصد کاهش یافت

بر اساس اطلاعات CoinMarketCap، قیمت یک توکن فلوکی اینو ۰.۰۰۰۰۴۹۸۶ دلار است. با توجه به این میزان این میم کوین در ۲۴ ساعت اخیر ۱۶.۶۰ درصد کاهش داشت. با وجود این، در هفته اخیر ارزش این میم کوین بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافت.

حجم معاملات روزانه فلوکی در محدوده منفی قرار دارد و در حال حاضر به ۲۰۰,۹۳۷,۴۰۵ دلار رسید. به طوری که در ۲۴ ساعت اخیر ۴۳.۹ درصد کاهش داشت. این توکن با ارزش بازار ۴۴۴,۶۱۱,۳۴۹ دلار، جایگاه ۲۱۳ را در فهرست ارزهای دیجیتال با بیشترین ارزش بازار دارد. در همان زمان، طبق اخبار میهن سیگنال عرضه در گردش فلوکی اینو تقریباً ۸,۹۱۷,۴۵۲,۳۱۶,۴۲۲ است.

منبع:کوین گیپ
2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

‫3 نظر

  • من فکر می کنم ارز فلوکی بتونه در آینده سقفهای حیت انگیزی رو بزنه

  • همش بی ارزش هستن کل ارز یعنی کلاهبرداری

  • بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی Nobitex
    با وارد کردن کد دعوت می‌توانید از ۲۰ درصد تخفیف دائمی در کارمزد معاملات در صرافی ارزهای مجازی نوبیتکس بهره‌مند شوید
    کد معرف را می‌توانید در صفحه ثبت نام وارد کنید و یا تا نهایتاً ۲۴ ساعت بعد از ثبت نام از طریق پروفایل کاربری، در قسمت معرفی دوستان در پایین صفحه در قسمت
    “در صورت معرفی شدن توسط سایرین”کد معرف را ثبت کنید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *