۵ میم کوین که در فوریه ۲۰۲۳ بهتر از شیبا اینو و دوج کوین عمل کردند

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
5 میم کوین که در فوریه 2023 بهتر از شیبا اینو و دوج کوین عمل کردند

ایده آل ترین زمان برای کسب سود در سرمایه گذاری ارز دیجیتال، زمانی است که ۵ میم کوین برتر مانند Dogelon Mars، فلوکی اینو و موارد دیگر را خریداری کنید.

دوج کوین  و شیبا اینو  دو ارز دیجیتال با بالاترین سرمایه در بازار هستند. از عصر جمعه، DOGE و SHIB هر کدام نزدیک به ۵ درصد در هفت روز اخیر افزایش یافتند. اما، در اینجا می خواهیم ۵ meme coin برتر دیگر را که از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون عملکرد بهتری داشتند را بررسی کنیم.

۵ میم کوین برای خرید در فوریه ۲۰۲۳

برخی از بهترین ارزهای دیجیتال میم برای سرمایه گذاری عبارتند از Dogelon Mars (ELON)، Floki Inu (FLOKI)، Baby Doge Coin (BABYDOGE) و Volt Inu V2 (VOLT)، Shiba Predator (QOM).

۱. دوجلون مارس (ELON)

Dogelon Mars در سال ۲۰۲۱ به عنوان فورک Dogecoin راه اندازی شد. این ارز دیجیتال یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. به نقل از کوین گیپ، در حال حاضر ELON در حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۵۰۷۳ دلار با حجم معاملات ۱۷،۳۹۸،۸۷۴ دلار در یک روز معامله می شود. SHIB در هفت روز اخیر نزدیک به ۴۰.۵۳ درصد افزایش یافت. علاوه بر این، توکن در یک ماه ۴۵.۷۵ درصد افزایش یافت.

۲. Volt Inu V2 (VOLT)

میم کوین Volt Inu V2 نیز مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که به شما در ایجاد درآمد غیرفعال کمک می کند. این توکن در Deepcoin، BTCEX، Bitget، Bitrue و CoinW در دسترس است. Volt Inu V2 در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۷۹۸ دلار با حجم معاملات ۱۴،۹۹۰،۰۶۶ دلار در یک روز معامله می شود. VOLT در یک هفته نزدیک به ۳۰.۶۰ درصد و در ۳۰ روز اخیر نزدیک به ۱۲۴.۶۰ درصد افزایش یافت.

۳. فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو یک میم کوین است که توسط طرفداران و اعضای جامعه شیبا اینو ساخته شد. علیرغم بازار خرسی بسیار پرنوسان، این توکن عملکرد فوق العاده ای دارد. FLOKI در حال حاضر حدود ۰.۰۰۰۰۵۲۷۸ دلار با حجم معاملات روزانه ۲۹۱،۳۶۷،۷۸۹ دلار معامله می شود. طبق گزارش CMC، توکن در یک هفته نزدیک به ۱۴۳.۸۷ درصد افزایش یافت. همچنین در ۳۰ روز اخیر به جهش ۴۰۲.۰۰ درصدی دست یافت.

۴. بیبی دوج (BABYDOGE)

میم کوین Baby Doge  در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این کوین مبتنی بر شبکه هوشمند بایننس است و نشان دهنده گام دیگری به سمت مشارکت عمومی و الگوهای رفتاری است. قیمت فعلی توکن بیبی دوج Coin 0.000000003644 دلار با حجم معاملات ۴۹،۴۷۸،۷۸۴ دلار در یک روز است. BabyDoge در طول هفت روز اخیر نزدیک به ۲۲.۵۸٪ و در یک ماه بیش از ۲۱۲.۲۹٪ افزایش یافت.

۵. ارز دیجیتال Shiba Predator (QOM)

Shiba Predator در مارس ۲۰۲۲ ظاهر شد. ظاهراً این میم کوین رقیبی برای Shiba INU (SHIB) و Dogecoin (DOGE) است. در زمان نوشتن این مقاله توسط میهن سیگنال، QOM حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۰۶۴۴۴ دلار با حجم معاملات ۱،۴۵۴،۶۰۹ دلار در یک روز معامله می شود. در هفته اخیر نزدیک به ۳۱.۵۰ درصد افزایش یافت و شاهد افزایش شگفت انگیز ۱۷۴ درصدی در یک ماه است.

منبع:کوین گیپ
2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

یک نظر

  • سلام دوستان عزیز صبرداشته باشید ایران وامریکا به توافق رسیدن این هاکه با کارتهای جعلی فرم کی وای سی راپر کردن هیچکدام تایید نمیشوند بماند بلکه از طرف تیم مرکزی یک جریمه مصدودی حساب ۹۹ ساله در انتظارشان هست این را برای رضای خدا گفتم که ضرر نکنید والا من کسی را نمیشناسم که بخوام کاسبیش را خراب کنم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *