جرقه امیدی برای بازگشت بیت کوین

۳۱ خرداد ۱۴۰۱
جرقه امیدی برای بازگشت بیت کوین

بیت کوین پس از سقوط به ۱۷۰۰۰ دلار به بالای ۲۱۰۰۰ دلار باز می گردد.

فروش در بازار کریپتوکارنسی، قیمت اولین ارز دیجیتال را به پایین ‌تر از بالاترین رکورد سال ۲۰۱۷ رساند. این کار کل بازار را به شدت تحت فشار قرار داد. بازار انتظار چنین سقوط قدرتمندی را نداشت، به خصوص در زیر سطح حمایت ۱۹۰۰۰ دلاری! اما خوشبختانه، BTC به بالای آستانه ۲۰،۰۰۰ دلار بازگشت.

این بازگشت غیرمنتظره عمدتاً ناشی از عدم حجم فروش در صرافی‌ های متمرکز بود؛ زیرا اکثر سرمایه‌ گذاران خردی در جریان معاملات آخر هفته که شبکه بیت ‌کوین ضرر ۷ میلیارد دلاری را تجربه کرد، تسلیم شدند.

در معاملات دیروز چه گذشت؟

در جلسه معاملاتی دیروز، بیت کوین مقاومت کوتاه مدت ۲۱۰۰۰ دلار را شکست اما به سرعت به ۲۰۰۰۰ دلار بازگشت و در ۲۰۵۵۵ دلار بسته شد. خوشبختانه، معامله گران قیمت را بیشتر افزایش دادند و آن را واجد شرایط حرکت صعودی بیشتری در آینده کردند.

متأسفانه، نمایه حجم نشان می‌ دهد که اکثر تریدرهای بازار هنوز آماده نیستند وجوه قابل توجهی را وارد بازار کنند، زیرا ترس همچنان در بین آنها حاکم است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، آلت کوین ها شاهد افزایش جریان ورودی هستند؛ زیرا معامله گران به دنبال قرار گرفتن در معرض نوسانات بیشتری در بازار هستند تا سود خود را در حالی که ارزهای دیجیتال در حال رشد هستند به حداکثر برسانند.

موقعیت هایی مانند SNX و STEPN یا حتی سلسیوس تا ۱۰۰ درصد بازدهی را در کمتر از ۴۸ ساعت نشان می دهند. این نسبت به اتریوم که در سه روز آخر معاملات بازده ملایم ۱۰ درصدی را نشان داد، سرمایه گذاران بیشتری را جذب می کند.

در زمان انتشاراین مقاله توسط میهن سیگنال، بیت کوین با قیمت ۲۱۱۸۰ دلار معامله می شود.

منبع:u.today
6 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *