تحلیل بلندمدت قیمت لایت کوین: چشم انداز لایت کوین تا سال ۲۰۳۳

۰۳ اسفند ۱۴۰۲
تحلیل بلندمدت قیمت لایت کوین: چشم انداز لایت کوین تا سال 2033

قیمت لایت کوین همبستگی زیادی با بیت کوین دارد. با این حال آینده لایت کوین به اندازه بیت کوین درخشان نیست. در سال ۲۰۲۳ عملکرد لایت کوین نسبت به بازار بدتر بود و ارزش آن نسبت به بیت کوین سقوط کرد.

آینده لایت کوین در سال ۲۰۲۴ و پس از آن به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در این مقاله سعی می کنیم پیش بینی های جدیدی از چشم انداز آینده لایت کوین را ارائه کنیم تا به شما در تصمیم گیری برای خرید و نگهداری بلندمدت این ارز دیجیتال کمک کند. این مقاله هر ماه آپدیت خواهد شد و جدیدترین پیش بینی ها ارائه خواهد شد.

لایت کوین چیست؟

ارز دیجیتال لایت کوین که با حروف اختصاری LTC شناخته می شوددر سال ۲۰۱۱ توسط چارلی لی ایجاد شد. لایت کوین بر اساس کدهای شبکه بیت کوین ساخته شده و به خاطر تراکنش های سریع . کارمزد بسیار پایین آن معروف شده است. لایت کوین یک هاردفورک از شبکه بیت کوین است.

قیمت فعلی لایت کوین چقدر است؟

به چپ و راست بکشید.
نام ارز دیجیتال لایت کوین (Litecoin)
نام اختصاری LTC
قیمت لایت کوین ۸۰.۲۸ دلار
رتبه در سایت کوین مارکت کپ ۱۹
حجم معاملات روزانه ۳۳۶,۳۴۴,۱۰۷ دلار
عرضه ی کل ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ دلار
مقدار در گردش ۷۴,۵۰۶,۹۶۹ دلار
وب سایت رسمی https://litecoin.org/

تحلیل بلندمدت قیمت لایت کوین

بازیابی قیمت لایت کوین در دو ماه گذشته آن را در جایگاه بیستم ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار داده است. نمودارها افزایش قیمت در یک ماه گذشته را نشان می دهند. عملکرد ۶ ماهه هم مثبت بوده اما از ابتدای سال قیمت LTC  بیش از ۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

طبق پیش بینی های سایت کریپتوپولیتن، قیمت لایت کوین در سال ۲۰۲۴ تا حداکثر ۱۱۱.۲۲ دلار افزایش خواهد داشت. در سال ۲۰۲۵ قیمت می تواند بین حداقل و حداکثر ۱۳۰ و ۱۵۹ دلار نوسان کند.

کارشناسان تخمین زده اند در سال ۲۰۲۶ لایت کوین با عبور از  ۱۷۹ دلار به حداکثر ۲۲۶ دلار برسد. میانگین قیمت در سال ۲۰۲۷، ۲۶۲ دلار برآورد شده و انتظار می رود در این سال قیمت بین ۲۵۵ و ۳۱۷ دلار متغیر باشد.

همچنین حداکثر قیمت در سال ۲۰۲۸، ۴۳۷ دلار و حداقل قیمت ۳۶۳ دلار خواهد بود. برای سال ۲۰۲۹ میانگین قیمت ۵۳۸ دلار پیش بینی شده است.

انتظار داریم در سال ۲۰۳۰ ارزش لایت کوین در محدوده ۷۷۰ تا ۹۱۷ دلار متغیر باشد. میانگین قیمت در این سال ۷۹۷ دلار  محاسبه شده است.

طبق پیش بینی های میهن سیگنال، قیمت در سال های بعد هم به صعود خود ادامه خواهد داد و در سال ۲۰۳۱ می تواند با عبور از سطح مهم ۱۰۰۰ دلار به حداکثر ۱۳۳۰ دلار دست پیدا کند. بر این اساس، در سال ۲۰۳۲ حداکثر قیمت ۱۹۸۴ دلار و در سال ۲۰۳۳، ۲۹۱۲ دلار خواهد بود.

آیا خرید لایت کوین سرمایه گذاری خوبی است؟

پیش بینی بلندمدت قیمت لایت کوین بسیار امیدوارکننده است. با این حال در کوتاه مدت رفتار نوسانی کار را برای پیش بینی دقیق دشوار کرده است. در این شرایط بهترین کار در نظر گرفتن بازار و توجه به اخبار و توسعه های موثر بر قیمت است.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل بلندمدت قیمت لایت کوین: چشم انداز لایت کوین تا سال ۲۰۳۳» با ما درمیان بگذارید.

منبع:cryptopolitan
برای این مطلب رای ثبت نشده
اولین رای دهنده باش!
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

نظرات بسته شده است.