آیا پلی استیشن می خواهد با شیبا اینو همکاری کند؟!

۰۵ اسفند ۱۴۰۱
آیا پلی استیشن می خواهد با شیبا اینو همکاری کند؟!

اخیراً، پلی استیشن دمویی از بازی پازلی آینده خود به نام Humanity را به اشتراک گذاشت. این کمپانی در توییت خود از «شیبا اینو» نام برده است.

آیا Humanity، بازی استودیوی Enhance، سازنده Rez، Tetsuya Mizuguchi را به خاطر دارید؟ خب، بالاخره این بازی قرار است راه اندازی شود. اخیراً پس از جلب توجه جامعه SHIB، به بحث شهر تبدیل شده است. هنگامی که تیزر بازی پازلی پخش شد، پلی استیشن در توییتر از گیمرها خواست تا «به عنوان یک شیبا اینو بازی کنند». این موضوع گمانه زنی های مختلفی را در مورد این بازی و این میم کوین برانگیخت.

پلی استیشن در توییتی به «شیبا اینو» اشاره کرد

playstation اخیراً نسخه ی نمایشی بازی پازل مورد انتظار خود تحت عنوان Humanity را به اشتراک گذاشت. این بازی قرار است در ماه می عرضه شود.

پس از این توییت، بسیاری از اینفلوئنسرهای معروف SHIB پیدا شدند که Shiba Inu، Bone ShibaSwap و Shytoshi Kusama را تگ می ‌کردند. آنها فکر می‌ کردند که موضوع بازی پازل پلی استیشن این ارز دیجیتال است.

اما اگر با دقت متوجه شده باشید، این توییت می گوید، شما نقش یک شیبا اینو را بازی می کنید. سگی که دستور می دهد تا جمعیت انسانی را به جایی امن هدایت کند. این بازی همچنین به شما اجازه می دهد تا نقشه های خود را بسازید و بازیکنان دیگر را به چالش بکشید. از این رو، ذکر «شیبا اینو» توسط پلی استیشن به وضوح بر اساس طراحی بازی است و هیچ ربطی به ارز دیجیتال میم ندارد.

خرید گیفت کارت با SHIB

متأسفانه، در حال حاضر نمی توانید برای خرید پلی استیشن، Shiba Inu پرداخت کنید. اما، به لطف BitPay، می توانید کارت هدیه PS4 یا PS5 را با SHIB یا سایر ارزهای دیجیتال خریداری کنید. طبق این پلتفرم، گیمرها باید اپلیکیشن BitPay را برای خرید کارت های هدیه دانلود کنند. گیمرها از این پلتفرم می توانند برای خرید بازی، فیلم و موارد دیگر از فروشگاه پلی استیشن استفاده کنند.

نهایتا، اگرچه بازی آینده Humanity کاملاً با میم کوین ارتباطی ندارد، بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند که افزایش قیمت اخیر SHIB و BONE با این اعلامیه ارتباط دارد.

در زمان نگارش این مقاله توسط میهن سیگنال، بلاکچین BONE در بالاترین سطح ۱.۹۵ دلار معامله می شد. طی ۲۴ ساعت اخیر نزدیک به ۴ درصد افزایش یافت. از سوی دیگر، قیمت شیبا اینو  با ۰.۰۰۰۰۱۳۱۶ دلار مبادله شد که نشاندهنده ۱.۰۳ درصد افزایش بود.

منبع:کوین گیپ
6 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

‫2 نظر

  • سلام وقت بخیر، من به پیشنهاد یک دوست خارجی، در صرافی خرجی فعال شدم، و چند روز پیش قصد داشتم حدود ۷۰۰۰ تتر رو به صرافی ایرانی انتقال بدم با مشکل مواجه شدم، الان پشتیبانی میگه حساب شما ریسک مانیجر داره وباید به عنوان ۱۰ درصد از دارایتون رو از صرافی ایرانی، به صرافی ما انتقال بدهید تا آزاد سازی پول صورت گیرد، آیا این حرف درست است، ؟ من که تاحالا چنین چیزی نشنیدم، لطفا بنده رو راهنمایی کنین، سپاس

  • همیشه ارزی که به سقف قیمت رسیده،تشویق به خرید میکنند و چند روز بعد بر میگردونن به کف قیمت.گول تبلیغات رو نخورید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *