احتمال انتشار شیباریوم در این هفته تقویت شد!

۰۶ اسفند ۱۴۰۱
احتمال انتشار شیباریوم در این هفته تقویت شد!

شیتوشی کوساما، توسعه دهنده شیبا اینو دوباره بیو اکانت توییتر خود تغییر داد. بیوگرافی جدید او بازهم به گمانه زنی ها در مورد راه اندازی شیباریوم دامن زد.

بحث در مورد انتشار نسخه بتا Shibarium از سال ۲۰۲۲ شروع شد. برخی از مهم ترین اعضای انجمن SHIB سردرگم هستند و نمی‌ دانند که این نسخه آیا این هفته منتشر می شود یا در چند ماه آینده. کوساما به عنوان سازنده اصلی ارز دیجیتال Shiba Inu، به صورت مداوم حرف های گیج کننده ای می زند. اما این بار همه چیز فرق می کند.

شیتوشی بیوگرافی توییتر خود را تغییر داد

اوایل روز شنبه توسعه ‌دهنده شیبا اینو، بیوگرافی توییتر خود را به یک نقطه ساده تغییر داد. تنها همین تغییر کوچک به گمانه‌ زنی ‌ها درباره راه‌ اندازی شیباریوم شیبا اینو دامن زد.

این نقطه می تواند آغاز شیباریوم باشد

یکی از اعضای جامعه شیبا اینو نقل کرد که شیتوشی عادت دارد وقتی یکی از پروژه هایش تمام شود،  بیو توییتر خود را با یک نقطه کامل به روز کند. از آنجایی که بلاک چین L2 برجسته ترین پروژه در دست توسعه است، ارتش SHIB معتقد است که راه اندازی شیباریوم می تواند دلیل این تغییر باشد.

موج عظیم توکن سوزی شیبا اینو

در زمان انتشار این مقاله توسط میهن سیگنال، Shibburn نشان داد که توکن سوزی SHIB در ۲۴ ساعت اخیر ۲۷۰.۸۴ درصد افزایش یافته است. جامعه بیش از ۱۰۷۴۳۳۴۲ شیبا اینو را سوزاند تا به این تعداد رسید. این حجم از توکن سوزی در شش تراکنش مجزا به دست آمد.

قیمت شیبا اینو طی ۲۴ ساعت اخیر ۶.۶۲ درصد کاهش داشت. در حال حاضر، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲۳۴ دلار مبادله می شود. در عین حال شیبا اینو رتبه سیزدهم را از نظر ارزش بازار حفظ کرد. همچنین حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۲۵.۰۶ درصد افزایش به ۲۷۳,۳۲۵,۶۷۷ دلار رسید. ارزش بازار شیبا اینو ۶.۷۷ میلیارد دلار است.

لازم به ذکر است طبق آمار به دست آمده، شیبا اینو در دراز مدت سودآورتر از دوج کوین است. قیمت DOGE در ۶۰ روز گذشته ۷.۸۸ درصد افزایش داشت. در حالی که SHIB در مدت مشابه (در میان حواشی انتشار شیباریوم)  جهش قیمت ۴۸.۵۳ درصدی را ثبت کرد.

منبع:کوین گیپ
3 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *