قیمت استخوان شیبا اینو سر به فلک کشید!

۰۶ اسفند ۱۴۰۱
قیمت استخوان شیبا اینو سر به فلک کشید!

Bone ShibaSwap ، یک آلتکوین کلیدی در اکوسیستم شیبا اینو است. این آلتکوین قرار است در لیست یکی از قدیمی ترین صرافی های بیت کوین، یعنی Gate.io، قرار بگیرد.

Bone در ۲۴ ساعت اخیر ۵ درصد افزایش یافت و از نظر ارزش بازار از سایر میم کوین های برتر گرفت. دلیل این افزایش قیمت می تواند اعلامیه اخیر یکی از قدیمی ترین صرافی های بیت کوین، Gate.io باشد.

Gate.io از Bone ShibaSwap پشتیبانی می کند

Gate.io، اخیر در پست وبلاگ خود اعلام کرد که از BONE پشتیبانی می‌ کند. این پلتفرم که بیش از ۱۲ میلیون کاربر دارد، صفحه معاملات خود را برای ShibaSwap به روز کرد.

شیبا اینو روز جمعه در توییتی گفت که BONE اکنون در لیست پشتیبانی Gate.io قرار گرفته است. این اقدام باعث توجه سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال شد.

با نزدیک شدن به راه‌ اندازی شیباریوم بتا شیب، صرافی ‌ها و پلت‌فرم ‌های ارزهای دیجیتال بیشتری متوجه Bone ShibaSwap می‌شوند.چند مورد از آنها شامل Huobi، FCF Pay، XTCOM، CoinMerge، CoinRabbit و Bitget هستند.

رالی عظیم قیمت BONE شیبا اینو

در زمان نگارش این مقاله از میهن سیگنال، BONE پس از عبور از مرز ۲ با بالاترین قیمت ۱.۹۷ دلار معامله می شد. در ۳۰ روز اخیر این آلتکوین ۴۵ درصد افزایش داشت و در ۲۴ ساعت اخیر نزدیک به ۵ درصد افزایش یافت. با حجم معاملات یک روزه ۱۶,۰۳۰,۲۴۴ دلار (۱۶.۰۳ میلیون دلار)، این میم کوین علاقه و تقاضای قوی سرمایه گذاران را نشان داد.

از سوی دیگر، دوج کوین، ۱.۶۴ درصد کاهش یافت و به قیمت ۰.۰۸۴۴ دلار معامله شد. شیبا اینو با ۰.۰۰۰۰۱۳۰۹ دلار مبادله شد که ۲.۶۰ درصد کاهش را نشان داد. رالی فلوکی اینو با افت ۴.۴۱ درصدی کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۵۰۷۸ دلار معامله شد.

منبع:کوین گیپ
7 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *