تاریخ انتشار شیباریوم بلاخره اعلام شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ انتشار شیباریوم بلاخره اعلام شد

Shytoshi Kusama، توسعه‌ دهنده شیبا اینو، اشاره دیگری به تاریخ انتشار شیباریوم کرد.  او عنوان «ممکن است به زودی باشد» را حذف کرد.

جامعه شیبا اینو مشتاقانه منتظر راه اندازی بلاک چین Layer-2 Shibarium، است. Shytoshi Kusama، اشاره دیگری به تاریخ انتشار Shibarium با عنوان «ممکن است به زودی باشد» منتشر کرد. این عنوان واکنش‌های متفاوت زیادی را از ارتش SHIB برانگیخت.

با این حال، این توسعه‌ دهنده تایید کرد که راه ‌اندازی شیباریوم بتا احتمالاً قبل از ماه می امسال ارائه می ‌شود. او چندین نکته را در گروه رسمی تلگرام Shiba Inu ارائه کرد.

شیباریوم احتمالاً در ماه می منتشر می شود

Shytoshi Kusama همیشه از ذکر تاریخ خاصی برای انتشار Shibarium خودداری کرده است.

حال که شایعات احتمالی راه اندازی توسط Shytoshi سرد شد، یکی از اعضای جامعه این ارز دیجیتال یک اسکرین شات را در توییتر به اشتراک گذاشت. این اسکرین شات آخرین به روز رسانی ها را در مورد تاریخ راه اندازی شیباریوم در خود داشت.

در یکی از کانال های انجمن شیبا اینو، شیتوشی اظهار داشت که اتفاقاتی تا قبل از ماه می خواهد افتاد.

واکنش های متفاوت جامعه

به نقل از کوین گیپ، به نظر می رسد که احساسات در مورد راه اندازی راه حل Layer-2 در شبکه Shiba Inu متفاوت است. بسیاری از سرمایه گذاران از به کار بردن عنوان “به زودی” در پاسخ به سوالات تاریخ راه اندازی شیباریوم ناراحت هستند.

بسیاری از مردم اکنون Shibarium را «Soonbarium» می نامند. آنها همچنین فکر می کنند که شیبا اینو در صورت ادامه این روند، شاهد کاهش شدید قیمت خواهد بود.

منبع:کوین گیپ
4 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
صابره براتی

‫3 نظر

  • با سلام و خسته نباشید به تیم تحلیل میهن سیگنال
    بابت همه زحمات شما سپاسگذارم

  • دوستان مواظب باشید آربیتراژ خطرناک شده، تمام حساب های بانکیتون بسته میشه! من الان سه ماهه تمام حساب های بانکیم بسته شده هیچ کاری هم نمیتونم بکنم فرمی که فرستادن رو پر کردم و فقط باید صبر کنم، از بانک پیگیری کردم گفتن بین ۳ الی ۶ ماه ممکنه زمان ببره تا بررسی کنم و حساب ها باز بشن…

  • احسنت خیلی خوب و کامل بود 👏👏

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *