تحلیل بیت کوین ۲۴ مهر ۹۹

۲۴ مهر ۱۳۹۹
تحلیل بیت کوین 24 مهر 99

حرکت صعودی بیت کوین توسط خط مقاومت ۱۱۷۰۰ دلار مهار شده است.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • عبور از مقاومت ۱۱۷۰۰ دلاری، باعث حرکت به منطقه ۱۳۰۰۰ دلاری می‌شود.
  • در حال حاضر BTC در بالای تعدادی از سطوح حمایتی قرار دارد.

ارز رمزپایه برتر از ۲۳ سپتامبر رشد چشمگیری داشته است، از آن زمان به بعد از ۱۰۲۲۵ دلار به ۱۱۲۸۵ دلار رسیده است. در این اواخر، حرکت قیمت کمی مومنتوم خود را از دست داده است. با این حال، لازم به ذکر است که این احتمالاً یک اصلاح کوتاه مدت قبل از از سرگیری حرکت قیمت به سمت بالا است.

تحلیل تکنیکال

پس از شش روز صعود متوالی، قیمت بیت کوین در خط ۱۱۷۰۰ دلار با مقاومت مواجه شد. پس از برگشت، قیمت به سمت حمایت ۱۱۳۰۰ دلار کاهش یافته است. MACD حرکت صعودی رو به افزایش را نشان می‌دهد، بنابراین قیمت احتمالاً برگشت خواهد کرد و از مقاومت ۱۱۷۰۰ دلار عبور خواهد کرد.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه بیت کوین

شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه بیت کوین

طبق  IOMAP، قبلاً ۱.۶ میلیون آدرس ۹۹۰،۰۰۰ BTC را با ۱۱۷۰۰ دلار خریداری کرده بودند. در حالی که به نظر می‌رسد این سطح باید به اندازه کافی قوی باشد تا فشار خرید زیادی را به خود جذب کند، همچنین باید توجه داشت که اگر آنها موفق به عبور از این مقاومت شوند، خریداران قدرت رسیدن به منطقه ۱۳۰۰۰ دلاری را خواهند داشت.

IOMAP

IOMAP

روند نزولی

طبق این تحلیل بیت کوین، خرس‌ها می‌توانند این چشم انداز صعودی را تغییر دهند، به شرط آنکه موفق شوند زیر سطح کلیدی مشخص قرار گیرند. طبق  IOMAP، یک منطقه حمایت بین ۱۰۷۱۷.۵۰ دلار و ۱۱۰۴۵ دلار وجود دارد که همزمان با SMA 50 و SMA 100 است. اگر خرس‌ها موفق به عبور از این حمایت شوند، یک دیوار حمایتی قوی دیگر با قیمت ۱۰۵۰۰ دلار باید مانع از حرکت بیشتر به سمت پایین شود. به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها فشار زیادی را به بیت کوین وارد می‌کنند.

نمودار توزیع دارنده

نمودار توزیع دارنده

طبق نمودار توزیع دارنده، تعداد آدرس‌هایی که دارای ۱۰۰۰۰ و ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ BTC هستند کاهش چشمگیری داشته است. در براکت سابق، تعداد آدرس‌ها از ۲۱۱۱ در ۳ سپتامبر به ۲،۰۷۸ در ۱۵ اکتبر کاهش یافت. به همین ترتیب، تعداد آدرس‌ها در  ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ BTC از ۱۱۱ مورد در ۲ اکتبر به ۱۰۶ در ۱۵ اکتبر کاهش یافت. اگر نهنگ‌ها بیت کوین های خود را بفروشند، یک نشانه بسیار منفی برای ارز رمزنگاری شده برتر می‌تواند باشد.

نتیجه گیری

گاوها باید بر مقاومت ۱۱۷۰۰ دلاری غلبه کرده و به منطقه ۱۳۰۰۰ دلاری وارد شوند. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که حمایت ۱۱۳۰۰ دلاری برای جلوگیری از هرگونه حرکت رو به پایین، همچنان پایدار خواهد بود.

خرس‌ها در زیر چندین سطح حمایت دارند، که به اندازه کافی قوی هستند تا فشار فروش زیادی را جذب کنند. نقطه ضعف BTC طبق IOMAP در ۱۰۵۰۰ دلار محدود می‌شود.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل بیت کوین ۲۴ مهر ۹۹» با ما درمیان بگذارید.

5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

‫2 نظر

  • درباره صرافی تاپ جنچ بگین چیجوری واریز کنیم چیجوری برداشت کنم به حساب ایران

  • واقعا خیلی عالی و واضح به کم اطلاعات دارن چون من خیلی ساده و روان بود وانتخاب کلمات استادانه بود ممنونم از کار ی که میکنید وتشکر …

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *