تحلیل بیت کوین ۷ آبان ۹۹

۰۷ آبان ۱۳۹۹
تحلیل بیت کوین 7 آبان 99

عملکرد بهتر بیت کوین نسبت به سایر دارایی‌ها در آینده

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • BTC از ۱۰۲۳۰ دلار در ۲۴ سپتامبر به ۱۳۶۸۵ دلار رسیده است.
  • نمودار ۳ روزه BTC سیگنال فروش را در شاخص ترتیبی TD با یک کندل نه سبز روشن کرده است.

رائول پال، بنیانگذار و مدیرعامل گروه  Real Vision، ادعا می‌کند: “بیت کوین جهان را می‌خورد. ” در یک سری توییت‌ها، پال عملکرد برتر بیت کوین را با سایر دارایی‌ها مانند طلا، سهام، اوراق قرضه، کالاها، نقره و غیره مقایسه کرده است. به گفته وی، BTC  غالب‌ترین و دربردارنده‌ترین دارایی در جهان است. ترکیبی از “کلان، جریان‌ها، فناوری، جمعیت شناسی و فشار اجتماعی” که آن را به بزرگ‌ترین تجارت و فرصتی که در آینده دیده است تبدیل کرده است.

گاوها در حال نوسان دادن بازار

قیمت بیت کوین از ۱۰۲۳۰ دلار در ۲۴ سپتامبر به ۱۳۶۸۵ دلار در حال حاضر رسیده است. SMA 50 روزه موفق به عبور از بالای SMA 100 روزه شده و یک تقاطع صعودی را ترسیم می‌کند، در حالی که MACD  حرکت رو به رشد صعودی را نشان می‌دهد. هر دو این شاخص‌ها نشان می‌دهند که ارز رمزنگاری شده معیار باید قادر به شکست مقاومت ۱۴۰۰۰ دلاری باشد.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه بیت کوین

شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه بیت کوین

IntoTheBlock  با IOMAP  یک معیار مفید است که به ما کمک می‌کند تا مقاومت قوی و دیوارهای حمایتی را تجسم کنیم. طبق  IOMAP، دیوارهای مقاومت قابل توجهی وجود ندارد، و اصطکاک کمی در حرکت BTC به خط ۱۴۵۰۰ دلار ایجاد می‌کند. در روند نزولی، دو دیوار حمایتی با قیمت ۱۳۰۰۰ و ۱۱۷۷۵ دلار وجود دارد که باید آنقدر قوی باشند که بتوانند مقدار زیادی از فشار فروش را جذب کند.

IOMAP  

IOMAP

آیا خرس‌ها می‌توانند کنترل را به دست گیرند؟

در حالی که تحلیل بیت کوین در نمودار ۳ روزه را مشاهده می‌کنید، چند شاخص به ما نشان می‌دهند که ممکن است به زودی یک اصلاح نزولی انجام شود. شاخص ترتیبی TD سیگنال فروش را با یک کندل نه سبز روشن کرده است. در همان زمان، شاخص مقاومت نسبی RSI وارد منطقه خرید بیش از حد شده است. اینها نشان می‌دهد که یک اصلاح منفی کوتاه مدت ممکن است قیمت را به سطح حمایت ۱۳۰۰۰ دلاری برساند.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار 3 روزه

شاخص‌های تکنیکال در نمودار ۳ روزه 

بعلاوه، به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها با فروش دارایی‌های خود، سود خود را به جیب می‌زنند. تعداد آدرس‌هایی که از ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ توکن در اختیار داشتند بین ۲۵ اکتبر و ۲۷ اکتبر از ۲۱۵ به ۲۲۱۲ کاهش یافت. به همین ترتیب، تعداد آدرس‌هایی که ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ بیت کوین داشتند از ۱۰۵ به ۱۰۴ بین ۲۶ اکتبر تا ۲۷ اکتبر کاهش یافت. در واقع فروش دارایی نهنگ‌ها می‌تواند عواقب ناگوار زیادی داشته باشد.

نمودار توزیع دارندگان

نمودار توزیع دارندگان

نتیجه گیری

هدف گاوها عبور از مقاومت ۱۴۵۰۰ دلار است. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، بیت کوین باید بتواند از مرز ۱۵۰۰۰ دلار عبور کند.

خرس‌ها به دنبال کاهش قیمت به سطح حمایت ۱۳۰۰۰ دلاری خواهند بود. شکست در زیر آن قیمت را به ۱۱۷۷۵ دلار کاهش می‌دهد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل بیت کوین ۷ آبان ۹۹» با ما درمیان بگذارید.

1 نفر این مطلب را پسندید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

یک نظر

  • سلام آپدیت اتریوم تا کی تموم میشه پس🤦🏻‍♂️

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *