تحلیل قیمت لایت کوین ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
تحلیل قیمت لایت کوین 4 اردیبهشت 1400

پس از بالا رفتن تا ۳۲۰ دلار، قیمت لایت کوین نتوانست به رالی صعودی خود ادامه دهد و قیمت تا ۲۸۰ دلار افت کرد. در ۲۲ آوریل قیمت لایت کوین به ۲۲۰ دلار رسید. با وجود تلاش خریداران، به دلیل فشار فروش بالا قیمت هنوز نتوانسته به بالای مقاومت ۲۴۰ دلار برسد.

نکات مهم تحلیل:

  • پیش بینی می شود قیمت لایت کوین تا ۲۰۰ دلار افت کند.
  • نزدیک ترین حمایت در ۲۲۰ دلار و پس از آن ۲۰۰ دلار قرار گرفته است.
  • در سطح ۲۴۰ دلار و سپس ۲۶۰ دلار، لایت کوین مقاومت هایی را پیش رو دارد.

کلیت بازار در ۲۴ ساعت گذشته احساسات صعودی را تجربه کرده است. اکثر رمزارزها در تایم فریم های مختلف افزایش قیمت داشته اند. بیشترین افزایش قیمت را کاردانو و بایننس کوین با ۱۴.۷ و ۹.۷ درصد رشد تجربه کرده اند.بیت کوین و اتریوم هم رشد ۲۳.۳ و ۵.۷ درصدی داشته اند.

وضعیت اندیکاتورهای تکنیکال لایت کوین / تتر

نمودار 4 ساعته قیمت لایت کوین / تتر

نمودار ۴ ساعته قیمت لایت کوین / تتر

در میان اندیکاتورهای تکنیکال، مکدی افت مومنتوم نزولی را نشان می دهد. با اینکه هیستوگرام همچنان قرمز است، سایز آن به طور قابل توجهی کاهش یافته است. در میان میانگین های متحرک، EMA 12 هنوز پایین تر از EMA 26 قرار دارد. با اینکه فاصله آنها از هم زیاد است امکان برعکس شدن موقعیتشان وجود دارد.

RSI در منطقه خنثی و کمی پایین تر از ۴۴ قرار گرفته است. این اندیکاتور در هفته اخیر خنثی بوده است. این اندیکاتور حرکت جزئی به سمت منطقه اشباع خرید را نشان داده که گویای مبارزه خریداران برای پس گرفتن قدرت است.

باندهای بولینگر در حال حاضر عریض هستند اما در آینده تحت تاثیر قدرت کندل های سبز پررنگ به هم نزدیک خواهند شد. پهن تر شدن این باندها نشان دهنده افزایش نوسان قیمت لایت کوین می باشد. همزمان، با تقویت قیمت زیر خط میانی باندها، احتمال بازگشت روند نزولی وجود دارد.

به طور کلی در تحلیل تکنیکال ۴ ساعته سیگنال فروش با ۱۵ اندیکاتور از مجموع ۲۶ اندیکاتور اصلی صادر شده که برتری حرکت نزولی را نشان می دهد. در سوی دیگر تنها یک اندیکاتور سیگنال خرید داده است. ۱۰ اندیکاتور هم در حالت خنثی هستند و هیچ سیگنالی را ارائه نمی کنند.

تحلیل تکنیکال ۲۴ ساعته با این دیدگاه متفاوت و خنثی است. ۹ مورد از ۲۶ اندیکاتور خنثی هستند در حالی که ۹ اندیکاتور هم سیگنال فروش صادر کرده است. ۸ اندیکاتور سیگنال خرید داده اند و حرکت صعودی برای قیمت لایت کوین را پیش بینی کرده اند.

پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار 4 ساعته قیمت لایت کوین / تتر

نمودار ۴ ساعته قیمت لایت کوین / تتر

انتظار می رود قیمت لایت کوین به دلیل فشار فروش بالا تا سطح ۲۲۰ دلار افت نماید. تحلیل تکنیکال و اندیکاتورهای کوتاه مدت هم افت قیمت تا سطح روانی ۲۰۰ دلار را پیش بینی کرده اند.

بر خلاف این دیدگاه، اگر خریداران قیمت را به بالای ۲۴۰ دلار برسانند، مقاومت بعدی در ۲۶۰ دلار مانع آنها خواهد شد. البته شکست این مقاومت ها زیاد محتمل به نظر نمی رسد زیرا حجم معاملات پایین است.

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت لایت کوین ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰» با ما درمیان بگذارید.

منبع:کریپتوپولیتن
2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

یک نظر

  • این قانون باعث ریزش زیادی از قیمت ها میشه و ارز های ضعیف ممکنه به کلی نابود بشن

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *