همراه شدن نهنگ‌ها با خریداران خرد در خرید بیت کوین

۰۸ شهریور ۱۴۰۰
همراه شدن نهنگ‌ها با خریداران خرد در خرید بیت کوین

آدرس‌های بیت‌کوینی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارند به خرید خود همراه با خریداران خرد ادامه داده‌اند.

سرمایه‌گذاران ثروتمند ارز دیجیتال با تثبیت قیمت بیت کوین دوباره به این ارز دیجیتال روی آورده‌اند. به گزارش میهن سیگنال و طبق خبرنامه اکونومتریکس، تغییرات مثبتی در ذخایر آدرس‌هایی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین دارند صورت‌گرفته است. اکونومتریکس در این حساب‌ها که به نهنگ‌ها تعلق دارد احساسات مثبت برای خرید مجدد را کشف کرده است. به گفته آنها نهنگ‌ها سطح فعلی قیمت بیت کوین را برای پیش‌بینی‌های گاوی قیمت بسیار جذاب می‌دانند.

این احساسات در میان ماهی‌های کوچک‌تر یعنی سرمایه‌گذارانی که کمتر از یک بیت کوین دارند هم وجود دارد. اکونومتریکس گزارش کرده است این افراد از ماه ژوئن در حال جمع‌آوری بیت کوین هستند و حتی در دوره‌ای با فشار فروش نهنگ‌ها هم مقابله کرده‌اند. احساسات مثبت خرید در آنها با رالی قیمت بیت کوین تا سطح روانی مهم ۵۰۰۰۰ دلار هم‌زمان شده است.

داده‌های گلس نود هم افزایش احساسات خرید را در میان ماهی‌های کوچک نشان می‌دهد. در واقع، تعداد آدرس‌های دارای حداقل ۰.۱ بیت کوین در روز دوشنبه به سقف سه ماهه ۳۲۳۱۰۶۹ رسیده که گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کند.

داده‌های utxo نشان می‌دهد بازه ۴۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ که نهنگ‌ها اخیراً بیشترین فعالیت را در آن داشته‌اند به‌عنوان یک حمایت قوی توسط آنها شناخته شده است.

منبع:کوین تلگراف
3 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *