تحلیل بیت کوین ۲۱ فروردین ۹۹

۲۱ فروردین ۱۳۹۹
تحلیل بیت کوین 21 فروردین 99

در این تحلیل بیت کوین در زیر سطح مقاومت ۷،۴۰۰ دلاری ، چند علامت صعودی را نشان می‌دهد. قیمت BTC در حال حاضر رو به کاهش است و می‌تواند تا ۷،۱۰۰ دلار یا ۶،۸۰۰ دلار کاهش یابد.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • بیت کوین در تلاش است تا سطح مقاومت ۷،۴۰۰ و ۷،۵۰۰ دلاری را بشکند.
  • در نمودار ساعتی یک شکست زیر خط روند اصلی وجود دارد.
  • این ارز می تواند به سمت حمایت ۷۱۰۰ دلاری یا ۶،۸۰۰ دلاری اصلاح انجام دهد.

اصلاح پایین‌تر

در دو روز گذشته، گاوهای بیت کوین بیش از دو تلاش برای به دست آوردن قدرت بالاتر از سطح ۷،۴۰۰ و ۷،۵۰۰ دلار انجام دادند، اما موفق نشدند. به نظر می رسد قیمت BTC در حال تشکیل الگوی صعودی کوتاه مدت در نزدیکی سطح ۷،۴۴۰ دلار است.

آخرین نوسان بالا در ۷۴۴۰ دلار بود و اکنون قیمت پایین تر از سطح ۲۳.۶٪ فیبوناچی از حرکت صعودی از ۷۰۸۰ دلار به ۷۴۲۹ دلار است.

از همه مهمتر، شکست در زیر خط روند صعودی اصلی با حمایت نزدیک به ۷۳۰۰ دلار در نمودار ساعتی است. قیمت بیت کوین اکنون زیر سطح ۷۲۸۰ دلار معامله می‌شود.

اندیکاتورهای تکنیکال در تحلیل بیت کوین

اندیکاتورهای تکنیکال در تحلیل بیت کوین

نزدیک‌ترین حمایت در ۷۲۵۵ دلار قرار دارد. این نزدیک به سطح ٪ ۵۰ فیبوناچی اصلاحی است. اگر یک شکست مشخص زیر سطح ۷۲۵۵ دلار وجود داشته باشد، خرس‌ها در کوتاه مدت کنترل را در دست خواهند گرفت.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به ۷،۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته است که در زیر آنها احتمالاً گاوها از منطقه حمایت ۷،۱۰۰ دلاری محافظت می‌کنند.

اگر گاوها نتوانند منطقه حمایت ۷،۱۰۰ دلاری را حفظ کنند، احتمالاً قیمت پایین تر از ۷۰۰۰ دلار ادامه خواهد یافت. توقف بعدی شاید ۶،۸۰۰ دلار باشد.

ناحیه شکست در تحلیل بیت کوین

در روند صعودی، بیت کوین در نزدیکی سطح ۷،۴۰۰ و ۷،۵۰۰ دلار با مقاومت روبرو است. بنابراین، گاوها بالاتر از منطقه ۷۵۰۰ دلاری باید شتاب بیشتری کسب کنند.

اگر یک شکست موفقیت آمیز وجود داشته باشد و کندل بالاتر از ۷۵۰۰ دلار بسته شود، احتمالاً قیمت بالاتر از ۷،۶۰۰ دلار ادامه خواهد یافت. مقاومت عمده بعدی نزدیک به ۷۸۰۰ دلار است که بالاتر از آن گاوها می‌توانند ۸۰۰۰ دلار را آزمایش کنند.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل بیت کوین ۲۱ فروردین ۹۹» با ما درمیان بگذارید.

5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *