پیش بینی جدید قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴

۰۴ مهر ۱۴۰۲
تحلیل قیمت بیت کوین: سقوط تا 25 هزار | 22 اردیبهشت

قیمت بیت کوین این هفته تغییرات اندکی را تجربه کرده و فقط ۰.۲۵ درصد در هفت روز تغییر کرده است. پس از اعلام ثابت ماندن نرخ فدرال رزرو در روز ۴ شنبه پادشاه ارزهای دیجیتال هم واکنش خاصی نداشت و قیمت را بالاتر از ۲۷۰۰۰ دلار نگه داشت.
با این حال در دو روز گذشته نوسان اندکی رخ داده و اکنون در محدوده ۲۶۱۰۰ قرار گرفته است. طبق پیش بینی کاپیتان فایبیک یک حرکت صعودی قوی در پیش است که قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۳ با رشد قابل توجهی مواجه خواهد شد.
تحلیلگری به نام کاپیتان فایبیک در روز شنبه در توییتی اعلام کرده که قیمت بیت کوین در حال تقویت درون یک الگوی کنج نزولی است که از مارس ۲۰۲۳ ادامه پیدا کرده است.
طبق نظر او این دارایی دیجیتال در ماه اکتبر درون این الگو باقی خواهد ماند و تا کف ۲۳۰۰۰ دلار افت خواهد کرد. با تست این سطح پیش بینی می شود قیمت بیت کوین بریک اوت و یک رالی صعودی قوی را تجربه کند.
الگوی کنج نزولی معمولا یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می شود. معمولا با این الگو روند نزولی مومنتوم خود را از دست می دهد و تغییر روند به سرعت اتفاق می افتد.
اگر این الگو پایدار باشد طبق پیش بینی کاپیتان فایبیک رشد BTC در ماه نوامبر صورت خواهد گرفت و تا ۳۴۵۰۰ در ژانویه ۲۰۲۴ پیشروی خواهد کرد. این می تواند رشد ۳۰ درصدی قیمت بیت کوین را موجب شود.
مثل همیشه هیچ تضمینی برای رخ دادن این پیش بینی وجود ندارد و تغییرات قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد. میهن سیگنال توصیه می کند سرمایه گذاران تحقیقات شخصی را قبل از هرگونه تصمیم گیری انجام دهند.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «پیش بینی جدید قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴» با ما درمیان بگذارید.

منبع:newsbtc
برای این مطلب رای ثبت نشده
اولین رای دهنده باش!
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *