قیمت بیت کوین ۴۶۷۹۴ دلار، رالی همزمان آلت کوین ها

۲۱ بهمن ۱۳۹۹
قیمت بیت کوین 46794 دلار، رالی همزمان آلت کوین ها

قیمت بیت کوین باز هم یک قله تاریخی جدید در ۴۶۷۹۴ دلار ثبت کرده است. این اتفاق دقیقا پس از اعلام خبر سرمایه گذاری ۱.۵ میلیاردی شرکت تسلا در بیت کوین صورت گرفته است.

در ساعات پایانی دیروز قیمت بیت کوین یک قله تاریخی جدید در ۴۶۷۹۴ دلار ثبت کرد. این قله در نتیجه اعلام اختصاص ۷.۷ درصد از نقدینگی شرکت تسلا به سرمایه گذاری بیت کوین ثبت شده است.

به گزارش میهن سیگنال، داده ها نشان می دهد بیت کوین اکنون حدودا ۱۸.۵ درصد افزایش قیمت داشته و به محدوده ۴۶۰۰۰ دلار رسیده است. همزمان اکثر آلت کوین ها و توکن های دیفای هم سودهای دو رقمی در طول روز داشته اند.

برخی از تحلیلگران معتقدند بعد از این شرکت، بسیاری از شرکت های دیگر نیز به سرمایه گذاری های بیت کوینی روی خواهند آورد. به احتمال زیاد شرکت اپل بازیگر حقوقی بعدی خواهد بود که به این روند توسعه وارد خواهد شد.

پیش بینی می شود اپل ۴۰ میلیارد دلار از سود سالانه خود را به سرمایه گذاری در بیت کوین اختصاص دهد.

رفتار گاوی بیت کوین در روزهایی اتفاق افتاد که احساسات در بازار پیرامون آن کاهش یافته و در حال تلاش برای باقی ماندن بالاتر از سطح ۳۸۰۰۰ دلار بوده است.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال

رالی همزمان اغلب آلت کوین ها

دوج کوین باز هم یک قله تاریخی جدید در ۰.۰۸۳۹ دلار ثبت کرده است. این اتفاق پس از اعلام حمایت مارک کوبان از این میم کوین افتاده است.

در همین راستا قیمت کاردانو با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به اول فوریه تا قله ۰.۷۲ دلار بالا رفته است. این تغییر پس از اجرای موفقیت آمیز تست نت قراردادهای هوشمند و بالارفتن احتمال گنجاندن دیفای در آینده این پروژه رخ داده است.

سایر آلت کوین ها هم از مومنتوم گاوی بیت کوین بهره برده اند و برخی از آنها سود دو رقمی کسب کرده اند. برخی آلت کوین ها مانند ترا (LUNA) و بیت تورنت افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت را تجربه کرده اند.

پولکادات (DOT) با افزایش ۲۰.۲۳ درصدی تا قله جدید ۲۳.۲۷ درصد پیش رفته در حالی که الروند (EGLD) در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰.۷ درصد افزایش قیمت داشته و به ۱۹۱.۷ درصد رسیده است. تتا هم با رالی ۲۵.۵۵ درصدی تا قله جدید ۲.۸۶ درصد بالا رفته است.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع:کوین تلگراف
1 نفر این مطلب را پسندید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *